Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:01:21 GMT

ضبط خودرو و جریمه میلیاردی مالک

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۶۸۷

ضبط خودرو و جریمه میلیاردی مالک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی یکدستگاه خودروی مرسدس بنز S. ۵۰۰ که با پلاک گذر موقت در حال تردد در سطح شهر بود را متوقف کردند.

وی افزود: بررسی ها‌ی اولیه نشان می‌داد که علی رغم اتمام مهلت تردد این خودرودر در کشور، مالک اقدام به تمدید نکرده و عوارض را پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری اظهارداشت: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده رای به ضبط خودرو به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۱۰ میلیارد ریال صادر کرد.
انتهای پیام/م

ضبط خودرو و جریمه میلیاردی مالک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلریزان میلیاردی آزادی زندانی در اشکذر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر نمایندگی ستاد مردم دیه استان یزد در این مراسم گفت: به همت شما نیکوکاران و خیرین ارجمند از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۷۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

سید مسعود عظیمی ادامه داد: رقم بدهی این زندانیان ۳۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۳۰۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ تامین شد.

وی افزود: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۷۶ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان اظهار داشت: از این تعداد آزاد شده، ۱۱۳ مددجو مربوط به محکومین مالی، ۵۰ محکوم مربوط به پرداخت مهریه، ۱۰ محکوم مربوط به پرداخت نفقه و ۳ محکوم نیز مربوط به دیه حوادث کارگاهی بودند. 

در این آیین به دلیل کسالت استاندار یزد متن سخنرانی استاندار توسط مدیر روابط عمومی استانداری یزد قرائت شد.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • کمک یک میلیاردی خیبر برای آزادی زندانیان
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها
  • بدهی ۶ هزار میلیاردی تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • جریمه میلیاردی برای نانوای متخلف در قزوین
  • جریمه میلیاردی در انتظار پرسپولیس و استقلال
  • استقلال و سپاهان جریمه شدند
  • گلریزان میلیاردی آزادی زندانی در اشکذر