Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مؤسسه معروف شرط‌ بندی احتمال استعفای نخست‌وزیر انگلیس تا پایان ماه جاری میلادی را ۲۰ درصد ارزیابی کرد. آفتاب‌‌نیوز : روزنامه تایمز انگلیس درحالی از بحث پیرامون ارائه جدول زمانی برای استعفای ترزا می نخست‌وزیر این کشور خبر داد که «لادبروکز» یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در عرصه شرط بندی، احتمال اینکه وی تا پایان ماه میلادی مارس (۸ روز دیگر) مجبور به ترک جایگاه خود شود را ۲۰ درصد اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که دفتر نخست‌وزیر انگلیس در خصوص این موضوع سکوت اختیار کرده و برخی منابع وابسته به وی نیز، این موضوع را رد می‌کنند.
از سوی دیگر، تایمز می‌گوید حتی نزدیکان می هم استعفای وی را اجتناب‌ناپذیر تصور می‌کنند.
گفتنی است روز ۲۱ اسفند، مجلس عوام انگلیس برای بار دوم طی ۴ ماه گذشته، با توافق پیشنهادی ترزا می مخالفت کرد حال آنکه فردای آن روز نیز، به هرگونه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق، رای منفی داد- اقدامی که بلاتکلیفی پارلمان انگلیس در باب موضوع برگزیت را بیش از پیش عیان می‌کند.
این در حالی است که اتحادیه اروپا با تعویق برگزیت تا ۲۲ ماه می مشروط به اینکه توافق برگزیت در انگلیس ظرف هفته آینده به تصویب برسد موافقت کرده است.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترزا می نخست وزیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دارایی بلژیک از تلاش اروپا برای بهره گیری از دارایی های بلوکه شده روسیه خبر داد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش پیشنهاد داد که ۹۰ درصد از سود حاصل از دارایی های خراجی روسیه، به صندوق صلح اروپا واگذار شود تا برای تهیه تسلیحات نظامی برای اوکراین صرف شود و بقیه آن نیز به بودجه اتحادیه اروپا برای حمایت از صنعت دفاعی کی یف منتقل می شود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که مسکو با ابتکار غیرقانونی آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه مقابله خواهد کرد.

پسکوف افزود که این کار غیرقانونی است و در نتیجه مشمول اقدامات تلافی جویانه و اقدامات قانونی خواهد شد.

کد خبر 6085812

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه