Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اختلافات اخیر بین فدراسیون جهانی بوکس و کمیته بین‌المللی IOC رئیس فدراسیون جهانی بوکس از سمت خود استعفا داد و محمد محتشم سرپرست فدراسیون جهانی شد.

طرفداری - رحیم‌ اف رئیس فدراسیون جهانی بوکس سوم نوامبر 2018 به عنوان رئیس جهانی فدراسیون بوکس انتخاب شد.

در پی اختلافات اخیری که بین فدراسیون جهانی بوکس و کمیته بین‌الملل IOC وجود داشت خبرهای خوشایندی از آینده بوکس به گوش نمی‌رسید در واقع حتی شنیده شده بود به احتمال فراوان بوکس از المپیک توکیو به خاطر انتخاب رحیم‌اف کنار گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، سرانجام امروز رئیس فدراسیون جهانی از سمت خود استعفا داد و نایب رئیس بخش آفریقای فدراسیون جهانی را به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی بوکس انتخاب کرد. محمد محتشم از امروز سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب شد.

در اساسنامه فدراسیون جهانی بوکس یک بندی آمده است که رحیم‌اف حق بازگشت به مسئولیت خود را هر زمانی که بخواهد دارد. این در صورتی است که انتخابات ریاست فدراسیون جهانی برگزار نشود. ضمن اینکه هنوز خبری از برگزاری ریاست فدراسیون جهانی نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای

دومین دوره رقابت‌های ونوم فایت موسوم به Venum Fight 2، پنجم اردیبهشت ماه در استادیوم بزرگ راجادامنرن (نخستین استادیوم موآی‌تای جهان) برگزار ‌شد.

در دسته فوق ولتروزن و در دیدار اصلی این کارت، محمد سیاسرانی، با پیروزی شیرین در هر پنج راند مبارزه، در برابر 'سورنخاو سیتکامنانلوئه' تایلندی، قهرمان سابق استادیوم راجادامنرن، عنوان قهرمانی بین‌المللی شورای جهانی بوکس موآی‌تای (WBC Muay Thai) را از آن خود کرد.

این نخستین‌بار است که یک ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب می‌کند.

پیشتر سجاد ستاری نخستین و تنها عنوان قهرمانی جهان این سازمان را به نام خود ثبت کرده‌بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای