Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@00:04:00 GMT

قاسمی به مردم و دولت چین تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۷۵۹

قاسمی به مردم و دولت چین تسلیت گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از شهروندان چین بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در این کشور را به مردم و دولت چین تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از شهروندان چین را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
قاسمی در پی کشته و مجروح شدن صدها نفر از مرم چین به علت انفجار و آتش سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی این حادثه تلخ و غمبار را به دولت، مردم چین، کلیه بازماندگان و کشته شدگان این حادثه تسلیت و با آنان اظهار همدردی کرد. 
سخنگوی وزارت خارجه همچنین ابراز امیدواری کرد که مجروحان ناشی از این حادثه هولناک هر چه زودتر سلامت خود را باز یابند.

بر اثر آتش‌سوزی و انفجار مهیب در روز پنجشنبه (اول فروردین) در کارخانه تولید مواد شیمیایی در شهر «یان‌چنگ» واقع در شرق چین در استان «جیانگسو» حدود ۴۷ کشته و بیش از 600 نفر مجروح شدند که جراحت ۹۰ نفر شدید گزارش شده است. 

به گفته تلویزیون دولتی چین، زبانه‌های شعله آتش حاصل از انفجار که در شهرک صنعتی «چن‌جیاگانگ» به‌وقوع پیوسته است در ساعت ۳ بامداد به وقت محلی، تحت کنترل نیروهای آتش‌نشانی درآمد.

شدت انفجار به حدی بوده است که باعث ایجاد زمین‌لرزه کوچک در استان «جیانگسو» شده است. خبرگزاری رسمی چین (شینهوا) علت انفجار را آتش‌سوزی در کاخانه تولید آفت‌کش گزارش کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسمی چین انفجار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت