Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به تولید و تولیدکنندگان در پیام نوروزی اظهار داشت: همچنان که مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند رونق تولید در کشور مستلزم مبارزه جدی و برخورد با واردات کالای قاچاق است.

وی ادامه داد: در این زمینه مسئولان مربوطه باید در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان قدم بردارند تا چرخ کارخانه‌ها بچرخد و کارگران نیز به کار خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها هم که ظاهری مرتب و موجه دارند بنا به گفته مقام معظم رهبری وحشی هستند و در مسائل برجام و سیاسی خنجر از پشت زدند، گفت: مسئولین باید هوشیار باشند و فریب ظاهر این دشمنان را نخورند.

وی اظهار کرد: کلید حل مشکلات توجه به توان داخلی و یاس و ناامیدی کامل از دشمن است چراکه دشمن به ما خدمت نمی‌کند و هر جا هم قدمی برداشتند منافع خودشان در میان بوده است.

مغیثی‌نیا با اشاره به دشمنی اروپا و غرب با مسلمانان، گفت: هفته گذشته تروریست‌ها در نیوزلند به دو مسجد حمله کردند و چندین نفر را به خاک و خون کشیدند اما غربی‌ها یک‌بار این مسئله را محکوم نکردند اما اگر یک فلسطینی مجاهد به جنایتکاران صهیونیستی حمله کند تروریست است.

وی بابیان اینکه تعریف تروریست برای اروپا و غرب بستگی به منافعشان دارد، گفت: اگر دلسوزان نظام اسلامی و مسلمان امروز دغدغه‌ای در رابطه با لوایح پول‌شویی دارند به همین جهت است لذا مسئولین باید توجه ویژه‌تری به این مسئله داشته باشند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اذعان رسانه‌های جهانی بر اینکه ایران چهارمین قدرت پهبادی جهان است، گفت: امروز اگر دشمنان ایران اسلامی در خلیج‌فارس از ناوهای ما حساب می‌برند به این جهت است که می‌دانند ایران چه توانی دارد.

وی با بیان اینکه توانایی و اقتدار ایران آمریکا را به وحشت انداخته است، گفت: تلاش امروز دشمن برای مبارزه با ایران از راه اقتصاد به خاطر ناتوانی آن‌ها در بحث نظامی است لذا سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما وضع کردند اما بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب سخت‌ترین شکست‌ها را به آن‌ها خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مغیثی نهاوند توانایی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران

ایدی کوهین، افسر سازمان جاسوسی موساد اسرائیل گفت: توانمندی ایرانی‌ها بیشتر از آن چیزی است که شامگاه شنبه رخ داد؛ آن‌ها از تمام توان خود استفاده نکردند؛ به هر حال می‌خواهند همیشه یک عنصر غافلگیری برای ارائه داشته باشند!

به گزارش فرهیختگان، وی افزود: آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران می‌خواهم از دور جواب بدهم و بگویند من ایران هستم، من جمهوری اسلامی ایران و دارای قدرت هستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران