Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران دستور رسيدگي و پيگيري جبران خسارت حادثه ديدگان شاهد و ايثارگر مناطق سيل زده استان‌هاي گلستان و مازندران را صادر کرد.
به گزارش آريا به نقل از «ايثار» حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علي شهيدي با تبريک سال نو و ابراز تأسف از حادثه سيل در استان‌هاي گلستان و مازندران گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران براي کمک به دستگاه‌هاي مسئول در امر ياري‌رساني به هموطنان عزيز از همه ظرفيت‌ها و پتانسيل موجود در بخش‌هاي مختلف بنياد در اين زمينه استفاده مي‌نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رييس جمهور ضمن صدور دستور رسيدگي به وضعيت خسارت ديدگان شاهد و ايثارگر افزود: متأسفانه حادثه سيل در استان‌هاي گلستان و مازندران موجب آسيب به تعداد زيادي از خانواده معظم شهدا و ايثارگران ساکن اين مناطق شده است که بايد رسيدگي به اين موضوع در دستور کار معاونت توسعه مديريت و منابع  و ادارات کل بنياد در استان‌هاي مربوطه قرار گيرد.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به تشکيل ستاد رسيدگي به سيل زدگان شاهد و ايثارگر  و تمهيدات انديشيده شده در مورد حادثه ديدگان جامعه ايثارگري ادامه داد: با توجه به پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته، عزيزان ايثارگر تحت پوشش بيمه‌هاي عمر و حادثه و حوادث غيرمترقبه قرار دارند و لذا در شرايط فعلي مي‌توانند از مزاياي اين بيمه‌ها استفاده کنند.
وي با اشاره به صدمه ديدن منازل عزيزان شاهد و ايثارگر اضافه کرد: منازل خانواده معظم شهدا و ايثارگران تحت پوشش بيمه قرار دارد و جبران خسارات وارده به اين عزيزان توسط بنياد پيگيري مي‌شود

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنياد شهيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، از امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳) برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش مشرق، برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

بارش ها در اغلب نقاط پراکنده بوده و نسبت به هفته گذشته شاهد شرایط جوی آرام تری خواهیم بود و انتظار بارش خاصی در سایر نقاط کشور نداریم.

فعلا یک موج برای اوایل هفته آینده دیده شده است که البته جزییات آن هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم.

در سایر نقاط کشور نیز مثل غرب و جنوب کشور انتظار بارش خاصی نمی رود.

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • انفجار مین در سردشت و مجروحیت دو نفر | قطع عضو یکی از حادثه دیدگان
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد