Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس استان گیلان جهت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران آماده است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان و مازندران در رشت اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات و حوزه‌های نواحی سپاه قدس گیلان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی کامل این سپاه برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازنداران گفت: سپاه پاسداران همچنان در کنار دیگر نهادهای خدمت‌رسان در صحنه حاضر و فعال است و کمک‌های مردمی نیز برای ارسال به مناطق سیل‌زده دریافت می‌شود.

سردار عبدالله‌پور خدمت به مردم و هم‌وطنان عزیز را وظیفه سپاه دانست و عنوان کرد: سپاه پاسداران خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این مسیر نیز تلاش می‌کنیم تا بخشی از مشکلات مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران را با ارسال کمک‌های مردمی از گیلان برطرف کنیم.

سپاه در خط مقدم کمک به سیل‌زدگان؛ دستگاه‌ها و تجهیزات مهندسی سپاه به گلستان فراخوان شداعزام یگان‌های نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندرانرئیس مجلس در گلستان: پرداخت کمک‌ بلاعوض به سیل‌زدگان آغاز شد

وی با بیان اینکه سپاه در برابر مشکلات مردم سکوت نمی‌کند و بی‌تفاوت نیست افزود: در حال حاضر بیشترین نیاز مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران، پتو و موادغذایی کنسروی بوده و سپاه جهت خدمت‌رسانی به این مردم و شاد کردن دل هم‌وطنان عزیز آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی پس از دریافت به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران ارسال می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن کمک‌های مردمی گیلان را به مناطق سیل‌زده برسانیم.

سردار عبدالله‌پور، خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به مردم را بخشی از مأموریت ذاتی و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این خدمتگزاری یکی از افتخارات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین به شمار می‌رود.

وی ضمن درخواست از عموم مردم برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج همواره در سختی‌ها همراه مردم هستند و مردم را تنها نمی‌گذارند و این از افتخارات سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/ ع

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به همت تولیدگران، کارگران و جامعه کارگری صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید یا مشارکت مردم بیان کرد: جامعه کارگری نقش فزاینده و محوری در تحقق شعار سال و مردمی سازی تولید دارد.

اسکندری با بیان اینکه تولید و اشتغال مساله راهبردی کشور است، گفت: جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی سازی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه راهبرد اساسی دشمن فروپاشی تولید و اقتصاد کشور است، افزود: با کمک و مشارکت مردم در تولید می‌توان کشور را بن بست اقتصادی خارج کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه منافع ملی حول سه محور ایمان، امید و اتحاد می چرخد، گفت: مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که سرمایه، همت و ابتکار مردم پای کار باشد.

اسکندری با بیان اینکه بسیج منجر به همدلی، وفاق و هم افزایی جامعه کار و تولید می‌شود، اضافه کرد: با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق می‌توان گره بسیاری از مشکلات را گشود.

وی از برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری خبر داد و افزود: شهید اسدالله ابراهیمی شهید شاخص کار و تولید در سال جاری انتخاب شده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته کارخانه محور است، گفت: رویکرد برنامه‌های امسال با رویکرد تبیینی، امید آفرینی و خدمت رسانی است.

به گفته اسکندری، معرفی دستاوردهای عملکرد جامعه کار و تولید و نقش جامعه کار و تولید در تحقق شعار سال از اهداف برپایی برنامه‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به دیدار جامعه کارگری با مقام معظم رهبری افزود: حدود ۵۰ نفر از کارگران گیلانی در این دیدار حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری میز خدمت ویژه کار و کارگری در این استان خبر داد و بیان کرد: میز خدمت با دو محور رفع مشکل کارگران و رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید برگزار می‌شود.

اسکندری با اشاره به برخی برنامه‌های هفته کارگری اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگری، همایش تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان و شهرستان‌ها به جهت ارج نهادن به جامعه کارگری و هم توسعه فرهنگ کار و کارگری، تکریم زنان کارگر و کارآفرین، ویزیت رایگان کارگران در شهرک‌های صنعت، برگزاری اردوی راویان پیشرفت با حضور دانش آموزان در شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های تولید، رزمایش مواسات، برگزاری رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه‌های جهادی، برگزاری نشست‌های تبیینی و اندیشه ورزی با رویکرد امید آفرینی و تبیین نقش کارگران در تولید و برگزاری اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه به جهت روایت پیشرفت و امید آفرینی هم در سطح ملی و هم در سطح استانی تنها بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6086371

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری