Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:53:11 GMT

دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۰۱۸

دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین آغاز شد

به گزارش ایرنا، این جشنواره با هدف احیا و ترویج سنت های آیینی و کهن ایرانی در حال فراموشی و معرفی و انتقال آن به نسل جوان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعد السلطنه قزوین آغاز شده است.
در آئین افتتاحیه این جسنواره سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و روح الله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون استاندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، علی صفری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به همراه علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و محمددرافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین حضور داشتنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه های این جشنواره که به مدت هفت روز برگزار می شود، علاوه بر مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه در دولتخانه صفوی نیز اجرا خواهد شد.
این رخداد فرهنگی و هنری همچنین با هدف تقویت روحیه نشاط اجتماعی در بین گردشگران نوروزی و شهروندان قزوینی و معرفی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی شهر قزوین در حال برگزاری است.
معرفی بناهای تاریخی، گردشگری و مذهبی قزوین به همراه غذاها و شیرینی های سنتی این شهر و آشنایی با اقوام ایرانی به منظور ایجاد زمینه های سرمایه گذاری اقتصادی، گردشگری و فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.
8054*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اعضای شورای اسلامی شهر شهرداری صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم