Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ وحید شمسایی شاخص‌ترین چهره فوتسال ایران در گفت‌وگوی نوروزی ما شرکت کرد و به چند سؤال پاسخ داد.
* تعطیلات کجا هستی؟
قطعاً در خدمت خانواده.
* عید‌هایی بوده که درگیر بازی باشی؟
خیلی زیاد. در برزیل یا تورنمنت‌های فوتسالی و از راه دور عید و نوروز را جشن گرفتیم.
* بهترین و بدترین عیدی که داشتی یادت هست؟
همیشه می‌گویم روز‌هایی که خدا پیش روی ما قرار می‌دهد خوب است و تقدیر این است که گاهی اتفاقات بد رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص عید‌ها و نوروز، روز‌های خوبی هستند. زمانی که بچه بودیم دوست داشتیم عید برسد تا عیدی بگیریم و به مسافرت برویم و حالا که بزرگ شدیم و برای خانواده تصمیم می‌گیریم دوست داریم اتفاقات خوب بیفتد.
* سال ۹۷ برای شما چطور بود؟
از لحاظ فوتسالی سال خوبی نبود. من از رشته‌ای که در آن بزرگ شدم، دور بودم. از این دور بودن ناراحتم، اما خوشحالم که پای اعتقاداتم ایستادم. اما از لحاظ بیزینس سال خوبی بود و خدا را شکر شرایط خوب بود و در چند تبلیغ هم شرکت کردم.
* غیر از خانواده به چه کسی عیدی می‌دهی؟بچه‌های خواهر و برادر و اقوام و یکسری از دوستان که توقع دارند به آن‌ها عیدی بدهم. از پدر، مادر و مادرزنم هم عیدی می‌گیرم.
* بازی کردن را دوست داری یا مربیگری را؟
بازی کردن برای خودت است و مربیگری برای یک مجموعه. زمانی که فقط بازی می‌کردم استرس خودم را داشتم، اما وقتی مربی هم شدم دیدم که استرس یک تیم و باشگاه و هواداران و رسانه‌ها هم برای من است. هر کدام قشنگی خودش را دارد و مهم موفقیت تیم است.
* سؤال آخر را این‌طور می‌پرسیم؛ ترجیح می‌دهی بار دیگر آقای گل جهان شوی یا اینکه قیمت پراید به همان ۲۰ میلیون تومان برسد؟ من ۱۰ سال آقای گل جهان بودم. از صمیم قلب و بدون هیچ تعارفی می‌گویم دوست دارم پراید نه ۲۰ میلیون که ۶، ۷ میلیون شود، اما من آقای گل جهان نباشم. امیدوارم سال ۹۸ سال خوبی برای مردم از لحاظ اقتصادی باشد. متأسفانه گرفتاری‌های مردم زیاد است و امیدوارم مسئولان و دولتمردان به این مردم که پای نظام ایستادند، توجه کنند و بدانند که ارزش مردم زیاد است.   منبع: خبر ورزشی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وحید شمسایی کاپیتان تیم ملی فوتسال آقای گل جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونین وی و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • خاخام یهودی: کشته شدن به دست اعراب را به پیوستن ارتش اسرائیل ترجیح می‌دهیم +فیلم به همراه زیرنویس
  • خاخام یهودی: کشته شدن به دست اعراب را به پیوستن به ارتش اسرائیل ترجیح می‌دهیم +فیلم به همراه زیرنویس
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
  • «شادراه نور» طرحی برای نشاط مردم