Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال سپاهان به تغییر مکان و زمان دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر واکنش نشان داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از ظهر امروز اخباری مبنی بر تغییر زمان و یا مکان دیدار شهرآورد اصفهان میان تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کمپ گردشگری فدک که در نزدیکی ورزشگاه نقش‌جهان واقع شده، میزبان مسافران نوروزی شهر اصفهان است و همین عامل باعث به وجود آمدن ترافیک شدید و مشکلاتی برای مسافران در پیرامون ورزشگاه می‌شود.

ادامه تمرینات نوروزی سپاهان برای حضور در شهرآورد فوتبال اصفهاناصفهان| سپاهان و فولاد؛ یک امتیاز و دیگر هیچذوب‌آهن از امروز برای شهرآورد اصفهان استارت می‌زند

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شایعاتی که درباره تغییر مکان و زمان شهرآورد اصفهان به گوش می‌رسد، اظهار داشت: هیچ صحبتی درباره تغییر مکان و یا زمان دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مطرح نبوده و تمامی اخبار منتشر شده شایعه است.

وی تصریح کرد: دربی اصفهان در زمان و مکان مشخص شده در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، دیدار 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز سه‌شنبه ششم فروردین ماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را به شرح زیر انتخاب کرده و سوت آن را به دستان پیام حیدری داده است:

داور: پیام حیدری 
کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی 
ناظر: احمد صالحی

گفتنی است پیام حیدری چند روز پیش در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و ملوان را سوت زد و حالا به اصفهان می‌رود تا یکی از حساس ترین مسابقات لیگ بیست و سوم را قضاوت کند.

دیگر خبرها

  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند
  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)