Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی پاک‌نژاد عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اول فروردین تا کنون ۲۸۰ هزار اقامت و اسکان و ۴۰۰ هزار رفت‌وآمد به بندر گناوه ثبت شده است.

فرماندار گناوه گفت: تمامی امکانات اقامتی در شهرستان گناوه آماده‌ی میزبانی از گردشگران نوروزی است و در زمینه امکانات هیچ کمبودی نداریم.

وی افزود: انتشار خبر «تکمیل ظرفیت شهر گناوه» ناقص بوده و من چنین چیزی نگفتم، بلکه حرف من درباره تکمیل اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش بوده است و پس از آن مسافران را در مدارس روستاها اسکان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک‌نژاد ادامه داد: بندر گناوه برای پذیرایی از مسافران نوروزی، ۴۹۵ کلاس درس در ۵۲ مدرسه، اردوگاه دانش‌آموزی چاهک، ۲ خانه معلم، یک مرکز رفاهی برای اسکان فرهنگیان و همچنین مهمانسراهای ادارات دولتی را مهیا کرده است که هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز آماده ارائه خدمات اسکان به انبوه مسافران هستند.

وی اضافه کرد: بخش ریگ و روستاهای هدف گردشگری مانند جزیره‌های جنوبی و شمالی، مال‌قائد، مال‌خلیفه و چهارروستایی نیز آماده‌ی پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی هستند.

فرماندار گناوه امنیت شهر و به‌ویژه ساحل و بازار را بسیار بالا دانست و تأکید کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت در نقاط مختلف شهر و مکان‌های شلوغ حضور دارند و انجام وظیفه می‌کنند.

پاک نژاد با تکذیب خبر کمبود مرغ در شهرستان گناوه گفت: گناوه قطب تولید مرغ در استان بوشهر است و حتی در ایام عید و افزایش تقاضا هیچ کمبودی در تأمین و توزیع مرغ در شهرستان نداشته و نداریم.

وی ادامه داد: برای کنترل بازار و قیمت‌ها نیز تیم‌های بازرسی و تعزیرات به‌صورت مداوم در بازار حضور دارند و از اصناف سرکشی می‌کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به آمد و شد روان در مسیرهای ورودی و خروجی شهر گفت: با توجه به راه‌اندازی بزرگراه دیلم گناوه تاکنون تصادف خطرناکی در این مسیر گزارش نشده و همه چیز مهیای سفری آرام به شمال استان بوشهر است.

کد خبر 4574262

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود