Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال ایران می گوید ما در گروه سختی هستیم ولی می توانیم به مرحله دوم جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ صعود کنیم.

طرفداری - بلندقامتان تیم ملی بسکتبال ایران یک ماه پیش (5 اسفند 97) بود که با برتری مقابل استرالیا، صعود خود به جام جهانی بسکتبال 2019 که در کشور چین برگزار می شود را قطعی کردند.

از این رو سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، در مورد حضور تیم ایران در رقابت های جام جهانی نوشت:

تیم ملی ایران، تنها تیم آسیایی است که در 2 جام جهانی گذشته حاضر بوده و در یک دهه گذشته با ثبات‌ترین ترکیب بازیکنان را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا در پنجره ششم و پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی 2019، جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

اینکه بگوییم گروه ایران با حضور اسپانیا، پورتوریکو و تونس، گروهی چالشی است،‌ حریفان ایران را دست کم گرفته‌ایم، ولی محمد جمشیدی، بازیکن تیم ملی ایران از این بابت نگران نیست. او امیدوار است اگر تیمش به خوبی تمرین کند و با قدرت مقابل حریفان حاضر شود، توانایی صعود به مرحله دوم را دارد.

جمشیدی می‌گوید:

ما باید سخت تمرین کنیم تا برای جام جهانی آماده شویم. ما در گروه سختی هستیم ولی می توانیم به مرحله دوم صعود کنیم.

محمد جمشیدی 27 ساله با میانگین 12 امتیاز، 3.2 پاس گل و 2.4 ریباند در هر بازی، بهترین بازیکن ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی بود و نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی به این مسابقات داشت.

ایران برای حضور موفق در جام جهانی باید از همه نیروهای خود استفاده کند و این یعنی ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی باید خود را اختیار تیم ملی قرار دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اعلام کرد، فاطمه مجلل قایقران اهل ارومیه در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در جایگاه اول قرار گرفت و به دور نیمه‌ نهایی راه یافت.

فاطمه مجلل در روئینگ تک نفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

 در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر