Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:33:31 GMT

تردد در محورهای ارتباطی اصفهان 6 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۲۴۶

تردد در محورهای ارتباطی اصفهان 6 درصد افزایش یافت

مهدی خضری روز شنبه به ایرنا گفت : تردد ثبت شده در محورهای استان اصفهان هشت میلیون و 154 هزار و 724 مورد بوده است.
وی اضافه کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان در دوم فروردین ماه سال جاری یک میلیون و 413 هزار و 731 مورد و تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان یک میلیون و 497 هزار و 356 مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان با اشاره به فعالیت شبانه روزی ناوگان حمل ونقل عمومی استان و نظارت ویژه بر نحوه فعالیت آنان افزود: از 25 اسفند ماه تا 2 فروردین ماه 22 هزار و 797 سفر انجام و 278 هزار و 274مسافر از استان به اقصی نقاط کشور جابه جا شدند.
خضری ادامه داد : بیشترین تعداد سفر ثبت شده مربوط به 28 اسفندماه سال گذشته بوده است.
وی در ادامه از مسافران و به ویژه رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی خواست قوانین و مقررات و نکات ایمنی را برای داشتن سفری خوش و بدون حادثه رعایت کنند با توجه به احتمال وقوع بارش های سنگین در استان قبل از اقدام به سفر برای دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت راهها با شماره تلفن 141 تماس حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از 25 اسفند ماه تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
750 نیروی راهدار در جاده های استان با 550 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در آماده باش قرار دارند و به مسافران خدمات ارائه می کنند.
این طرح با عنوان سین هشتم، سفر ایمن با استقرار گشت های راهداری در نقاط مستعد تصادف استان اصفهان برگزار می شود.
یک هزار و 800 اتوبوس وظیفه جابه جایی مسافران نوروزی را برعهده دارند.
استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
بیش از 41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کنند که نزدیک به10درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شوند.
459 شرکت حمل و نقل بار، 6 پایانه حمل بار، 26 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 47 مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان وجود دارد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
م - س/7150/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس اصفهان راهداری و حمل و نقل جاده ناوگان حمل و نقل وسایل نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد دادخواه در حاشیه بازدید از پایانه‌های مسافربری استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری در استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه لغایت ۶ فروردین‌ماه تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۹ سفر را از مبادی استان به مقاصد درون استانی و ۷ هزار و ۹۲۴ سفر را نیز به مقاصد خارج از استان داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: آمار به‌دست آمده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون رشد ۶ درصدی سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین کاهش ۹ درصدی مسافر در این حوزه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را نشان‌می‌دهد.

دادخواه خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلامی از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان حدود ۱۷ میلیون خودرو از ۲۴ اسفند لغایت ۶ فروردین ماه در جاده‌های این استان تردد کرده‌اند.

وی گفت: طی ۱۲ روز گذشته و از آغاز سفرهای نوروزی ۱۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۳۱۵ خودرو در سطح جاده‌های استان تردد داشته‌اند که درصد تغییرات این آمار نسبت به سال گذشته نزدیک به صفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: در این مدت تعداد وسایل‌نقلیه ورودی به استان یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۶۷ خودرو بوده و یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده‌است.

وی اضافه‌کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد کاهش در مقادیر ورودی و خروجی ترددها را نشان‌می‌دهد.

کد خبر 6063139

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • تردد بیش از شش میلیون خودرو در محورهای ارتباطی آذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۹ درصدی تردد در محورهای یزد/ کاهش ۴۳ درصدی تلفات جاده‌ای