Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، در پی حادثه سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده، بر کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی به امداد مردم آسیب دیده تأکید کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی
حادثه‌ی سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران که خسارتهای سنگین به خانه‌ها و مزارع وارد ساخته و لطمه‌ی سختی به شهرها و روستاها بویژه آق‌قلا وارد ساخته است موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.

مردم عزیز خوزستان نیز همچنان درگیر بسیاری از مشکلات ناشی از سیل چندی پیش می‌باشند. همه وظیفه داریم به کمک سیل‌زدگان در همه‌ی استانهای کشور بشتابیم. خداوند متعال به مردم عزیز ما بویژه کسانی که در معرض این امتحانات دشوار قرار دارند صبر دهد و با لطف خود سختی‌ها را جبران فرماید.

سیدعلی خامنه‌ای
۳ فروردین ۱۳۹۸

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان

محسن تویسرکانی در آیین بازگشایی شهربازی کرمان، ضمن قدردانی از همکارانش در شهرداری کرمان، به‌ویژه مدیر شهربازی و معاون خدمات‌شهری شهردار گفت: از زحمات شبانه‌روزی ۲ ماه اخیر که همکارانم در شهربازی کشیده‌اند تا این محیط را فراهم کنند، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: اعتقاد داشتم باید شهربازی کرمان، در شأن مردم نجیب و خوب کرمان باشد.

سرپرست شهرداری کرمان بیان داشت: خوشبختانه شهربازی کرمان در حال تغییر است و در ۲ ماه گذشته وقتی تصمیم گرفتیم این محیط ارتقا پیدا کند، هزار میلیارد ریال هزینه و سرمایه‌گذاری انجام شد.

وی افزود: علاوه بر سرمایه‌گذار، بخش قابل توجهی از محل اعتبارات شهرداری کرمان نیز در شهربازی هزینه شد تا فضای خیلی خوبی ایجاد شود.

تویسرکانی با بیان اینکه اعتقاد دارم کرمان فقط «با مردم آباد می‌شود»، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعا می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.

وی افزود: در مدتی که من در مسند شهردار کرمان هستم، همه همکارانم با تمام توان به میدان آمدند و توانستیم قدم کوچکی برای کرمان برداریم.

سرپرست شهرداری کرمان در عین حال بیان کرد: البته این اقدامات برای شهری مثل کرمان کافی نیست؛ چراکه کرمان، شهر زیارتی است و میزبان زائران حاج‌قاسم سلیمانی عزیز هستیم و باید حتما شهری در شأن زائران عزیز حاج‌قاسم باشد. 

وی افزود: حاج‌قاسم عزیز، همیشه دغدغه امنیت، شادی و رفاه مردم را داشت، ما هم به‌عنوان متولیان شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم و در دستور کار و مدنظر داریم.

وی همچنین از همه کسانی که آیین بازگشایی شهربازی کرمان را رقم زدند، تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله این تحولات در سال جدید ادامه داشته باشد و در سال آینده و در آیین بازگشایی شهربازی کرمان، شاهد اتفاقات و تحولات بیشتری باشیم.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز، ضمن خیرمقدم به همه مدیران و مردم که در آیین بازگشایی شهربازی کرمان حضور یافتند، از تلاش همکارانش در شهربازی کرمان تقدیر کرد.

 آیین بازگشایی شهربازی کرمان، با برنامه‌های متنوع، نورافشانی و موسیقی همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • با قرآن مقاومت می‌کنیم و اسرائیل را شکست می‌دهیم
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • نگاه تحولی و اقدام جهادی خلأها را جبران می‌کند
  • کنترل تفرجگاه‌های ساحلی بویژه تفریحات آبی در ماهشهر
  • آب سد سیمره امروز رهاسازی می‌شود