Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حادثه سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده، بر کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی به امداد مردم آسیب دیده تأکید کردند.

به گزارش قدس انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، متن پیام ایشان به شرح  ذیل است:

بسمه تعالی

حادثه‌ی سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران که خسارتهای سنگین به خانه‌ها و مزارع وارد ساخته و لطمه‌ی سختی به شهرها و روستاها بویژه آق‌قلا وارد ساخته است موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.

مردم عزیز خوزستان نیز همچنان درگیر بسیاری از مشکلات ناشی از سیل چندی پیش می‌باشند. همه وظیفه داریم به کمک سیل‌زدگان در همه‌ی استانهای کشور بشتابیم. خداوند متعال به مردم عزیز ما بویژه کسانی که در معرض این امتحانات دشوار قرار دارند صبر دهد و با لطف خود سختی‌ها را جبران فرماید.

سیدعلی خامنه‌ای

3 فروردین 1398

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیام رهبری سیل گلستان مازندران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب

 

 حجت الاسلام حسینی گفت: مردم عزیز در انجام وظیفه شرعی خود که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است به میدان بیایند و با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: چند روزی است فراجا (نیروی انتظامی) با جدیت بیشتری طرح حجاب و عفاف را آغاز کرده‌اند. از این اقدام که هم مطالبه عمومی بود و هم وظیفه قانونی است و نیروی انتظامی اجرا می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از نیروی انتظامی شهرستان به فرماندهی جناب سرهنگ صارمی قدردانی می‌کنم و نیز از بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که همراهی و همکاری با نیروی انتظامی در اجرای این طرح دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.
امام جمعه پردیس در ادامه توضیح داد: نیروی انتظامی عزیز این طرح را گسترده و با محبت و مهربانی و قاطعیت اجرا کنند و همه‌ی دستگاه‌ها و ادارات در این طرح وظایف و تکالیف خودشان را انجام بدهند و با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی افزود: مردم عزیز در انجام وظیفه شرعی خود که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است به میدان بیایند و به‌صورت گسترده در هر مکان و زمانی که بی‌حجابی را مشاهده کردند، تذکر بدهند؛ البته بدون هیچ خشونت و درگیری‌ای، بلکه با محبت و مهربانی. در واقع اینطور معضلات را باید حساسیت و حضور مردم حل بکنند.
حجت الاسلام حسینی گفت: مساجد و هیأت‌ها و همه اقشار مردم باید در میدان حضور داشته و این تکلیف شرعی را انجام بدهیم و در این امر نیروی انتظامی را کمک کنیم.
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نیروی محترم انتظامی به صورت میدانی و در تمام نقاط شهرستان این طرح را پیاده کند و در یک نقطه خاص متمرکز نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد