Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@22:10:56 GMT

رئیس فدراسیون جهانی بوکس از سمت خود استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۲۷۵

رئیس فدراسیون جهانی بوکس از سمت خود استعفا کرد



در پی اختلافات اخیر بین فدراسیون جهانی بوکس و کمیته بین‌المللی IOC رئیس فدراسیون جهانی بوکس از سمت خود استعفا داد و محمد محتشم سرپرست فدراسیون جهانی شد.

به گزارش فارس، رحیم‌اف رئیس فدراسیون جهانی بوکس سوم نوامبر 2018 به عنوان رئیس جهانی فدراسیون بوکس انتخاب شد. در پی اختلافات اخیری که بین فدراسیون جهانی بوکس و کمیته بین‌الملل IOC وجود داشت خبرهای خوشایندی از آینده بوکس به گوش نمی‌رسید در واقع حتی شنیده شده بود به احتمال فراوان بوکس از المپیک توکیو به خاطر انتخاب رحیم‌اف کنار گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام امروز رئیس فدراسیون جهانی از سمت خود استعفا داد و نایب رئیس بخش آفریقای فدراسیون جهانی را به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی بوکس انتخاب کرد. محمد محتشم از امروز سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب شد.

در اساسنامه فدراسیون جهانی بوکس یک بندی آمده است که رحیم‌اف حق بازگشت به مسئولیت خود را هر زمانی که بخواهد دارد. این در صورتی است که انتخابات ریاست فدراسیون جهانی برگزار نشود. ضمن اینکه هنوز خبری از برگزاری ریاست فدراسیون جهانی نیست.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بزالل اسموتریچ درباره خط قرمز این رژیم برای صدور قرار بازداشت دادگاه لاهه حرف زد و خواستار برکناری رئیس ستاد کل ارتش شد.

به گزارش مشرق، در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره استعفای مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه ادامه دارد، سخنان وزیر افراطی کابینه نتانیاهو علیه ارشدترین مقام ارتش خبرساز شده است.به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، اسموتریچ روز پنجشنبه ضمن انتقاد از هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که «ما به یک رئیس ستادکل جدید نیاز داریم».وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد که به بنیامین نتانیاهو درباره تشکیلات خودگردان فلسطین و شکایت آن به دادگاه لاهه نامه نوشت.

وی با هشدار درباره احتمال اقدام دادگاه لاهه برای صدور قرار بازداشت مقامات ارشد اسرائیلی، گفت که «بهترین پاسخ این است که فورا روابط با تشکیلات خودگردان را قطع و باعث انحلال آن شویم».این وزیر صهیونیست هشدار داد که صدور قرار بازداشت برای سران این رژیم، «اقدامی خطرناک و عبور از خط قرمز» خواهد بود.اسموتریچ مدعی شد که علت و مشوق اقدامات ضد اسرائیلی تشکیلات خودگردان فلسطین، «پشت کردن دولت بایدن به اسرائیل و لحن تند رهبران کشورهای اروپایی علیه اسرائیل درباره جنگ غزه» است.

پیشنهاد برکناری ارشدترین مقام نظامی اسرائیل در شرایطی مطرح شده که طی ماه‌های اخیر بارها بحث استعفای مقامات این رژیم به دلیل ناکامی در عملیات طوفان الاقصی مطرح شده است.رهبر اپوزیسیون اسرائیل یائیر لاپید بارها نتانیاهو را عامل اصلی این ناکامی خواند و خواستار استعفای او شده است.رسانه‌های اسرائیلی شامل روزنامه هاآرتص با اشاره به استعفای اخیر رئیس شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل خبر دادند که انتظار می‌رود به زودی شماری دیگر از مقامات ارشد این رژیم استعفا کنند.

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد