Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت که پس از نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سفر به استان های سیل زده مازندران و گلستان،گفت: سیل در استان مازندران به ۳۸۰ واحد صنفی و صنعتی آسیب رسانده که بر اساس برآوردها، میزان خسارات ۳۵۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلفات جانی در استان مازندران نداشتیم، افزود: پل ارتباطی که مسیر دسترسی به شهرک صنعتی در شهرستان سیمرغ بود، در جریان سیل از بین رفته است که این مسائل فردا در جلسه‌ای با حضور مسوولان استانی و کشوری بررسی و برای جبران خسارات وارده تصمیم گیری می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در بازدید امروز از استان مازندران، آقای لاریجانی رئیس مجلس هم حضور داشت و امروز بعداظهر نیز جلسه‌ای با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور در استان گلستان برگزار می‌شود که بنده به نمایندگی از آقای رحمانی در این جلسه حضور خواهم داشت.

به گفته‌ مقیمی، شهرک صنعتی آق قلا در استان گلستان با خسارت نسبتا سنگینی مواجه شده است، اما با این حال برآورد میزان خسارت در این استان پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود.

وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در نامه‌ای به روسای سازمان‌های ۴ استان شمالی به آن‌ها دستور داد در راستای حل مشکلات مناطق سیل زده از امکانات سازمان‌های این استان‌ها و استان‌های اطراف استفاده شود.

بیشتر بخوانید: دستور وزیر صمت به مسئولان شمال کشور برای تامین اقلام اساسی سیل زدگان

مقیمی افزود: برای کوتاه مدت خارج کردن گل و لای در واحد‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته و در مرحله بعد نیز این واحد‌ها با مشکلاتی در حوزه‌های مالیات، بیمه و... روبرو می‌شوند که ما در قالب پیشنهاد، برای حل این مشکلات اقدام می‌کنیم.

به گفته‌ مقیمی، بخشی از مشکلات در سطح استان در حال پیگیری است، بخش دیگر را هم وزیر صنعت،معدن و تجارت، پس از دریافت گزارش، از طریق هیات دولت یا اختیارات وزیر، پیگری و رفع خواهد کرد.

انتهای پیام/

خارج کردن گل و لای در واحد‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان

بختیار خلیقی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود ۶ هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

وی یادآور شد: افزون بر هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه سرمایه در گردش را داده اند.

خلیقی اضافه کرد: ۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان