Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) اجرای برنامه گروه‌ سرود آوای رضوان را در مشهد مقدس مورد تقدیر و تحسین قرار دادند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، گروه‌ سرود آوای رضوان شب گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به اجرای برنامه پرداختند که اجرای سرود اعضای این گروه مورد تحسین و تقدیر ایشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین اجراهای گروه‌های سرود شرکت‌کننده در نخستین جشنواره سراسری «آکاپلا آوای رضوان» در برنامه‌های پاتوقی در سطح شهر مشهد به‌ ویژه سه ایستگاه فرهنگی که به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ایستگاه راه‌آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه دایر شده است، مورد توجه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) قرار گرفته است.

تقدیر رهبر انقلاب از متن سروده افشین علاتقدیر رهبر انقلاب از فعالیت‌های مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنریسروده‌هایی در مدح حضرت علی (ع):«روزی شعار کل جهان می شود علی»

اجرای سرود با مضامین رضوی، پرده‌خوانی با حضور نقالان خراسانی، اهدای بسته‌های متبرک فرهنگی و... از جمله برنامه‌های این سه ایستگاه ویژه استقبال از زائر در ورودی‌های شهر مشهد به شمار می‌رود.

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مناسبت‌های گوناگون سال مانند نوروز، دهه کرامت و دهه آخر ماه صفر، ویژه برنامه‌های خاصی؛ از محفل شعرخوانی و اجراهای پاتوقی سرود تا پرده‌خوانی روایت عشق را با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان سراسر کشور در مشهد برگزار می‌کند.

برای نخستین بار جشنواره سراسری آکاپلا آوای رضوان به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروزی در مشهد مقدس در حال برپایی است که میزبان حدود 30 گروه سرود منتخب از گوشه و کنار کشور است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

کد خبر 6079691 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو