Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@01:31:50 GMT

واژگونی پژو پارس 4 نفر مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۳۵۸

واژگونی پژو پارس 4 نفر مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از  مصدومیت 4 نفر  در حادثه وازگونی پژو پارس در محور فاروج به قوچان خبر داد.

سعید فکوری  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در  جمع خبرنگاران گفت: این حادثه درمحور فاروج به قوچان کیلومتر 25 اتفاق افتاد که 4 مصدوم داشت.

وی افزود : در ساعت دقیقه امروز (3 فروردین ماه )، عوامل امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی با خودرو آمبولانس به حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی 2 مصدوم توسط عوامل پایگاه و ۲ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پژو جمعیت هلال احمر خودرو رئیس جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: برخورد ۲ دستگاه سواری ریو و ال ۹۰ در جاده قزوین - رشت، ۹ مصدوم برجا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، افراسیاب علیزاده، اظهار داشت: در نخستین ساعات بامداد امروز گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قزوین - رشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از پایگاه های «شیرین سو» و «کوگیر» دفتر نمایندگی بخش طارم سفلی و یک تیم امداد و نجات نیز از پایگاه کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

علیزاده یادآور شد: امدادگران این جمعیت بلافاصله خود را به محل حادثه رسانند و مشاهده کردند که براثر برخورد 2 دستگاه خودرو با هم، 9 سرنشین این خودروها مصدوم شده بودند که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی هفت مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و 2 مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین