Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از انجام عملیات امداد رسانی این جمعیت به 10 حادثه جاده ای و امدادرسانی به 37 نفر از مسافران نوروزی در یک هفته گذشته از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد.

حسین عارفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این طرح که از 25 اسفند ماه آغاز شده 10 نفر مصدوم، 6 نفر به صورت سرپایی مداوا، 2 نفر نفر خدمات پزشکی تست فشار و قند خون دریافت و 2 نفر نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: همچنین در این مدت تعداد 28 نفر از مسافران نوروزی در این استان به صورت اضطراری اسکان داده شدند.
به گفته وی، جمعیت هلال احمر استان ایلام به صورت 24 ساعته آمادگی لازم برای امدادرسانی به هموطنان را دارد.
عارفی گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت 14 پست امدادی در محورهای ارتباطی این استان دایر و تا 16 فروردین ماه خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارایه می کنند.
وی همچنین از بهره مندی بیش از 1500 مسافر از خدمات پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر در این استان خبر داد و گفت: از این شمار هزار و 100 نفر به پست های ثابت و 438 نفر به پست های سیار این جمعیت مراجعه کرده اند.
به گفته وی، در این مدت بیش از 1100 مورد اقلام فرهنگی شامل نقشه راهنما، بروشور اطلاع رسان و سایر اقلام فرهنگی در بین مسافران توسط پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر استان توزیع شد.
وی گفت: 382 نفر از مسافران استان نیز خدمات فضای دوستدار کودک، 471 نفر خدمات کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، 325 نفر از ایستگاه های سلامت و 29 نفر نیز خدمات خیمه نماز هلال احمر استان ایلام را دریافت کردند.
به گفته وی، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور توسط هلال احمر استان آغاز و به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران استان ایلام، امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شده است.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 98 هلال احمر حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه