Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:52:38 GMT

صندوق بازنشستگی آماده کمک به سیل‌زدگان گلستان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۵۳۰

صندوق بازنشستگی آماده کمک به سیل‌زدگان گلستان

به گزارش روز شنبه ایرنا جمشید تقی زاده گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در استان گلستان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی در دستوری به سازمان‌ها و واحدهای تابعه خواست تا همه امکانات و تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن خسارات و کاهش مشکلات سیل زدگان استان گلستان بسیج شوند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده دستورات لازم برای کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده صادر شد و خوشبختانه در این زمینه شرکت‌ها و هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی به ویژه شرکت های شیر پگاه و ایرانگردی و جهانگردی همه توان و امکانات خود را برای کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل بسیج کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته تقی زاده مقرر شد در این خصوص ارایه هرگونه خدمات با هماهنگی مسئولان محلی و نیروهای امدادی استان صورت گیرد.
طی چند روز گذشته بارش های رگباری شدید باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه‌های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان بازنشستگی چای سیل شیر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان