Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:11:29 GMT

تظاهرات اهالی جولان علیه اظهارات ترامپ

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۵۶۴

تظاهرات اهالی جولان علیه اظهارات ترامپ

تهران- ایرنا- سوری های ساکن مناطق جولان اشغالی در اعتراض به اظهارات وقیحانه و مداخله جویانه رئیس جمهوری آمریکا، با تظاهرات در این مناطق بر حاکمیت ابدی و همیشگی سوریه بر جولان تاکید کردند.

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه، ساکنان جولان اشغالی امروز با شرکت در تظاهراتی در مجدل شمس واقع در استان قنیطره ضمن محکوم کردن سخنان دونالد ترامپ، جولان را متعلق به سرزمین مادری خود (سوریه) دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه اول فروردین ماه در توئیتی اعلام کرد: اینک زمان آن فرارسیده که پس از 52 سال، واشنگتن به طور کامل حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان را به رسمیت بشناسد.
اظهارات مداخله جویانه ترامپ در جانبداری از اشغالگران صهیونیست با اعتراض های وسییعی در سطح منطقه و جهان روبرو شده است.
رژیم صهیونیستی بلندی های جولان را در جریان جنگ 6 روزه با اعراب در سال 1967 اشغال کرد.
کنست (پارلمان) این رژیم در سال 1981 میلادی این منطقه را جزو مناطق اسراییل اعلام کرد، هرچند براساس قوانین بین المللی، جولان به سوریه تعلق دارد.
اقدام آمریکا در حمایت از الحاق جولان به اراضی تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی، پس از آن روی می دهد که دولت ترامپ، 24 اردیبهشت سال 1397 در اقدامی تحریک آمیز، سفارت ایالات متحده را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کرد.
شبد**1480**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جولان ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما یوسف الجمری فعال بحرینی در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر) گزارش داد ، صدها بحرینی در اعتراض به شهادت یک فعال سیاسی در زندان جو، بزرگترین زندان بحرین، تظاهرات کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان در این تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه شعار دادند و آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان با حمل پارچه نوشته هایی، عادی سازی با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و اخراج سفیر این رژیم را از بحرین خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • تظاهرات گسترده مردم مصر برای توقف جنگ علیه غزه
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز