Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور بسیج امکانات و تسریع در امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل را به معاونین، روساى سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌ها صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور خود به معاونین، روساى سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌ها تاکید کرد: با توجه به اینکه گزارش‌های مردمی به اینجانب بیانگر این است که در برخى نقاط سیل زده خصوصا در استان گلستان مردم در تامین برخى نیاز هاى اولیه مشکل دارند، همه معاونین، روساى سازمان‌ها و مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌ها مکلفند، تمامى امکانات موجود استانى خودشان را با هماهنگى استانداران به میدان آورده از هموطنان آسیب دیده حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری بیان کرد: نتیجه اقدامات انجام شده در همکارى با استانداران به اطلاع وی برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار امدادو نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای توافقنامه جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی مدیران خودرو با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران

آئین امضای توافقنامه سازمان تاکسیرانی و شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی ۲۰۰۰ دستگاه خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در این مراسم که با حضور سرپرست سازمان تاکسیرانی، مدیربرقی‌سازی وزارت صمت و مدیرعامل مدیران خودرو برگزار شد، طرفین توافق نامه جایگزینی ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به جای تاکسی‌های فرسوده را امضا کردند.

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی در این‌باره گفت: در این تواقفنامه مقرر شد خودروی باکیفیتی مجوز تاکسی دریافت کند و خدمات پس از فروش آن از دغدغه‌های مهم و جدی ما و تاکسیرانان بود که توافق خوبی صورت گرفت. رانندگان تاکسی با خودرو‌های با عمر ۱۰ سال به بالا می‌توانند نسبت به نوسازی اقدام کنند و به‌جای خودروی مصوب قبلی، حالا خودروی جدیدی با بسته حمایتی مناسب دریافت کنند تا بتوانیم در راستای هوای پاک قدم برداریم.

مالکی خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما در سال ۱۴۰۳ ورود ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی و ۵۰۰۰ هزار دستگاه ون برقی است که در فاز نخست توافقنامه ۱۰ هزار تاکسی برقی امضا می‌شود.

کریمی سنجری، مدیر برقی سازی وزارت صمت نیز در این‌باره گفت: وزارت صمت سیاست توسعه برقی‌سازی را دنبال می‌کند و برنامه‌مان ۱۰۰ هزار دستگاه تاکسی برقی، ۴۰۰۰ هزار دستگاه اتوبوس برقی و ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی است که در فاز اول ۶ شرکت بزرگ خودروساز توافقنامه تامین خودروی برقی را امضا کردند.

وی تاکید کرد: فاز دوم توسعه برای سایر شهر‌ها با همکاری وزارت کشور انجام خواهد شد، اما نکته مهم این است که گسترش خودرو‌های برقی نیاز به همکاری مراکز مختلف دارد و هم در بخش زیرساخت و تامین برق و همچنین منافع حاصل از صرفه‌جویی جایگزینی خودروی برقی با بنزینی منجر به افزایش قدرت خرید شود.

در این مراسم همچنین جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو هم گفت: در مرحله اول خیلی مفتخریم که این توافقنامه امضا شد. ما برای ۲۰۰۰ دستگاه خودروی برقی توافق کردیم که در مرحله اول ۱۰۰۰ خودرو تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: این یک شروع برای شرکت ما و سازمان تاکسیرانی با حضور وزارت صمت است که منجر به ورود خودروی Arrizo PHV به چرخه خواهد شد که نقش پررنگی برای هوای پاک دارد و قدم بعدی خدمات پس از فروش مناسب برای رانندگان خواهد بود تا سرویس خوبی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • امضای توافقنامه جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی مدیران خودرو با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها