Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک سیاستمدار افراطی دانمارک در اقدامی توهین‌آمیز و منزجرکننده، مقابل ساختمان پارلمان این کشور نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

پایگاه اینترنتی اِی نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی گزارش داد یک سیاستمدار راستگرای افراطی دانمارک به منظور تحریک معترضان، در اقدامی توهین‌آمیز و منزجرکننده مقابل ساختمان پارلمان این کشور نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه گروهی از افراطیون راستگرا در دانمارک برای تحریک مسلمانانی که پس از کسب مجوز‌های قانونی و در اعتراض به حملات تروریستی مرگبار هفته گذشته در نیوزیلند، مقابل ساختمان پارلمان دانمارک نماز جمعه برگزار کرده بودند، با در دست داشتن پرچم اسرائیل و به صدا درآوردن شیپور سعی کردند این مراسم را مختل کنند. در همین بین، «راسموس پالودان» Rasmus Paludan رئیس حزب ضد مهاجر و ضد اسلام «استرام کورس» Stram Kurs، برای تحریک مسلمانان نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

پلیس کپنهاگ ضمن اتخاذ تدابیر شدید امنینی شش تن را بازداشت کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: قرآن کریم عکس آتش دانمارک افراطی عکس فیلم ویدیو ها یک زن زن دختر زندگی مامور پلیس زنان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان تاریخی دانمارک در آتش سوخت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌ سوزی شدید در انباری در مسکو (فیلم) آتش‌سوزی یک بازار در عراق ؛ ۵۰ نفر مصدوم شدند (فیلم) تصاویر پهپادی از بزرگ‌ترین آتش سوزی در تاریخ تگزاس (فیلم)

دیگر خبرها

  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • ساختمان تاریخی دانمارک در آتش سوخت (فیلم)
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • ببینید | حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله در دانمارک