Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت : هیچ تهدید سیلاب و وضعیت اضطرای برای گمیشان متصور نیست و خبر وضعیت اضطراری در گمیشان صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت : هیچ تهدید سیلاب و وضعیت اضطرای برای گمیشان متصور نیست و خبر وضعیت اضطراری در گمیشان صحت ندارد و تذکر لازم به خبرگزاری مربوط داده می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در حالی است که وزیر کشور نیز در سفر امروز خود به استان گلستان اعلام کرد : خطر سیل در گلستان کاملا رفع شده است ، مردم به شایعات توجه نکنند .

گفتنی است که سیل نوروزی گلستان روز ششم خود را سپری کرده و به تدریج به وضعیت نسبی در ثبات و هدایت سیلاب رسیده است ، خبرگزاری ایرنا در دو روز متوالی و در یک ساعت مشخص (حدود ساعت 19 ) ، خبر از زیر آب رفتن گمیشان در روز اول ( دیروز ) و وضعیت اضطراری گمیشان در روز دوم (امروز ) را مخابره می کند .

از طرفی تشخیص و تعیین وضعیت بحرانی در سطح شهرستان ، صرفا در صلاحیت مراجع رسمی مربوط و ذیصلاح قرار دارد ، نه یک خبرگزاری که البته از بودجه دولت نیز ارتزاق می کند.

باید توجه داشت در این شرایط خاص و بحرانی ؛ انتشار این قبیل اخبار بی مبنا و نادرست ، نه تنها کمکی به حل مشکلات موجود نمی کند بلکه باعث افزایش نگرانی و اضطراب در مردم مناطق سیل زده می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داود مخلصی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست