Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@18:25:56 GMT

مرگ دلخراش ۴ کشتی‌گیر در سانحه رانندگی در ماسوله

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۷۶۶

مرگ دلخراش ۴ کشتی‌گیر در سانحه رانندگی در ماسوله

در پی سانحه دلخراش تصادف شب گذشته(جمعه، دوم فروردین) در ماسوله، متأسفانه ۴ کشتی‌گیر کشورمان جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

به گزارش ایسنا، در پی سانحه رانندگی دیشب (جمعه، دوم فروردین) در جاده ماسوله در استان گیلان، "سهیل پرسته" قهرمان کشتی ساحلی جوانان جهان و نفر دوم انتخابی تیم ملی جوانان، "سیدعلی موسوی" نفر اول مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، "حسن علی‌نیا" و "جواد قربان‌زاده" قهرمانان کشتی استان گیلان دار فانی را وداع گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حادثه دلخراش، سهیل پرسته در دم جان سپرد و ۳ کشتی‌گیر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان به جان‌آفرین تسلیم کردند. مرحوم پرسته به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد جوانان که از روز ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد نیز، دعوت شده بود.

ایسنا درگذشت این ۴ کشتی‌گیر جوان و باآتیه ایران را به خانواده‌هایشان و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان از خداوند منان صبر جزیل مسئلت دارد. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشتی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی

دور جدید اردوی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان از امروز در همان منطقه‌ای استارت می‎خورد که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را برپا کرده بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاگردان غلامرضا محمدی که در روزهای پایانی سال گذشته در سه تورنمنت بزرگسالان یاشاردوغو، ارمنستان و روسیه محک خورده بودند، دور جدید تمرینات خود را از امروز (8 فروردین) این بار در شهرستان نور استان مازندران برپا خواهند کرد.

اردوی جوانان آزادکار در همان ویلا و سالن تمرینی برپا شده است که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را آنجا سپری کرده بودند.

برای شرکت در این اردو سرمربی تیم ملی فقط نام 16 آزادکار جوان را به فدراسیون داد و باتوجه به برگزاری اردو در مازندران، 10 کشتی‌گیر از این استان را به‌عنوان حریف تمرینی برگزید تا در کنار ملی‌پوشان جوان تمرینات‌شان را دنبال کنند.

در کنار غلامرضا محمدی نیز دو مربی مازندرانی، سیداحمد محمدی و علی بحری در این اردو که تا هفدهم فروردین ادامه دارد، حضور خواهند داشت.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین