Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حادثه سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده، بر کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی به امداد مردم آسیب دیده تأکید کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

حادثه‌ی سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران که خسارتهای سنگین به خانه‌ها و مزارع وارد ساخته و لطمه‌ سختی به شهرها و روستاها بویژه آق‌قلا وارد ساخته است موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.

مردم عزیز خوزستان نیز همچنان درگیر بسیاری از مشکلات ناشی از سیل چندی پیش می‌باشند. همه وظیفه داریم به کمک سیل‌زدگان در همه‌ استانهای کشور بشتابیم. خداوند متعال به مردم عزیز ما بویژه کسانی که در معرض این امتحانات دشوار قرار دارند صبر دهد و با لطف خود سختی‌ها را جبران فرماید.

سیدعلی خامنه‌ای

۳ فروردین ۹۸

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رهبر انقلاب مشکلات نیروهای مسلح خسارات مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲خودرو در بلوار انقلاب سمنان حادثه آفریدند/حال وخیم یکی ازمصدومان

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه صبح امروز دوشنبه برخورد دو خودرو وانت مزدا و پژو در بلوار انقلاب شهر سمنان به سامانه آتش نشانی اعلام شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از ایستگاه شماره یک آتش نشانی برای امداد و نجات سانحه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه همزمان با ایمن سازی خودرو برای پیشگیری از آتش سوزی عملیات نجات نیز به انجام رسید، افزود: چهار مصدوم حادثه با استفاده از ابزارهای مخصوص رهاسازی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه حال عمومی یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است، ابراز داشت: هر چهار نفر تحویل فوریت‌های پزشکی اورژانس سمنان شدند.

خادمیان ضمن بیان اینکه طی روز گذشته واژگونی خودرو در بلوار شهید نوروزی سمنان به وقوع پیوست، تصریح کرد: این حادثه نیز دو مصدوم بر جای گذاشت که امداد رسانی لازم به آنها انجام گرفت.

وی افزود: حریق خودرو در جاده پیغمبران نیز دیگر حادثه مهم بود که خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت و با اطفای آتش و ایمن سازی محیط عملیات به پایان رسید.

کد خبر 6078736

دیگر خبرها

  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • ۲خودرو در بلوار انقلاب سمنان حادثه آفریدند/حال وخیم یکی ازمصدومان
  • به شکرانه عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح مردم ایران امشب جشن برگزار می‌کنند
  • امشب؛ تجمعات مردمی به شکرانه عملیات «وعده صادق»
  • امشب؛ تجمعات مردمی به شکرانه عملیات «وعده صادق»
  • اقدام علیه منافع کشورمان با شدیدترین پاسخ روبرو می‌شود
  • جزئیات بیشتر از کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی/ چه کسانی باید ۲۱ ماه خدمت کنند؟
  • اعلام جزئیات کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • برنامه عجیب نروژ برای «روزهای ۲۶ ساعته» تا افراد زمان بیشتری را با خانواده خود بگذارنند