Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@17:40:46 GMT

مورد نادر استاندار گلستان!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۸۱۶

مورد نادر استاندار گلستان!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پس از آنکه وزیر کشور در مصاحبه با صدا و سیما در رابطه با غیبت استاندار گلستان صراحتاً اعلام کرد "استاندار گلستان یک ماه قبل بخاطر مشکلات خانوادگی راهی خارج از کشور شده"، مناف هاشمی در واکنشی که در فضای مجازی منتشر گردید اعلام کرد که "برای درمان جراحات ناشی از بمب شیمیایی در دفاع مقدس روز اول فروردین به خارج از کشور رفته بوده است"

اظهارات عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حالی بود که آخرین خبر از مناف هاشمی مربوط به ۲۸ اسفند، در بازدید از سد گلستان بود، امری که نشان می دهد وی بعد از وقوع بحران کشور را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نبی هزارجریبی»، نماینده گرگان و آق قلا نیز با انتشار فیلمی در فضای مجازی خطاب به استاندار گلستان گفت:
«۹۰ درصد آق قلا زیر آب رفت به علت بی تدبیری. از صبح چندین بار با استاندار گلستان تماس گرفتیم و وی پاسخی نداد. آقای استاندار کجا هستی؟»


حسینعلی حاجی ‌دلیگانی نماینده دیگر مجلس نیز درباره این اتفاق نادر در گفتگو با انتخاب از بررسی احتمال دوتابعیتی بودن مناف هاشمی استاندار گلستان خبر داد.


همچنین محمود صادقی نماینده مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: آقای وزیر کشور! استاندارانی را برگزینید که دل به خدمت در استان محل مأموریت خود بدهند نه استانداری که از بدو انتصاب، دائما برای سمت های پایتختی (اعم از شهرداری، استانداری، معاونت استانداری...) لابی می کنند.

آخرین خبر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استاندار گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود