Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:16:56 GMT

تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب را دیده ایم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۸۲۱

تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب را دیده ایم

به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری عصر شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان اندیمشک ضمن هشدار نسبت به وقوع سیلاب گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در منطقه وجود دارد لذا همه عشایر ،کشاورزان و دامداران باید از حریم رودخانه ها دور شوند.
جهانگیری از مسوولان سدهای کرخه و دز نیز خواست با توجه به ظرفیت سدها و پیش بینی بارشها ، خروجی سدها را براساس شرایط بارندگی پیش رو مدیریت و کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:بارش های جدی چند روز آینده امکان خسارت شدید در اندیمشک و منطقه را به همراه دارد که با توجه به احتمالا وقوع حوادث ، همه دستگاههای اجرایی در آماده باش کامل هستند.
جهانگیری بر ضرورت آماده شدن تجهیزات و امکانات برای شرایط بارندگی تاکید کرد و گفت:ادارات باید کشیک های شبانه روزی برقرار کنند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس نیز در این نشست با اشاره به احتمال وقوع آبگرفتگی و سیلاب در برخی نقاط شهرستان گفت: باید اطلاع رسانی مناسب به روستائیان و عشایر انجام شود.
فریدون حسنوند با اشاره به حضور مسافران نوروزی در اندیمشک گفت:بسیاری از مسافران در این ایام از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهرستان در بخش الوار و مرکزی دیدن می کنند که باید آگاهی ها و هشدارهای جدی به آنان نیز داده شود اطلاع رسانی در زمینه نقاط پر خطر و حادثه خیز باید صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به روش های مختلف از طریق رسانه ها ، پایگاههای خبری و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم انجام شود.
حسنوند گفت:شهروندان هشدارها را جدی بگیرند ضمن اینکه دستگاههای اجرایی گروههای ویژه ای برای خدمات رسانی به موقع به مردم آماده کنند.
وی تاکید کرد:.
در این نشست برای آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی و کنترل حوادث احتمالی ناشی از بارندگی برنامه ریزی شد.
7281/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جاذبه های گردشگری خدمات رسانی سازمان هواشناسی سیل مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم

روز گذشته دو خودروی نیسان در پیچ جاده خرم آباد - اندیمشک جنب پاسگاه چم انجیر باهم برخورد کردند و منجر به تصادف شد. به گفته شهروند خبرنگار ما پیچ این جاده بسیار خطرناک است و اغلب در این بخش از جاده شاهد تصادف و واژگونی خودرو‌های بسیاری هستند که تلاف جانی و مالی بسیاری تاکنون به جای گذاشته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم این حادثه تصادف را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: محمدی - لرستان

بیشتر بخوانید:

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم