Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه خطر طغیان رودخانه در این مناطق از بین رفته است، گفت: قرار است ظرف ۱۰ روز همه خسارت های در بخش های مختلف برآورد شود و در دولت مطرح شده تا خسارات جبران شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، «عبدالرضا رحمانی فضلی» امشب شنبه سوم فروردین ماه در ارتباط تصویری با بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای مناطق سیل زده گلستان و مازندارن گفت: در حال حاضر در جلسته ستاد بحران با حضور معاون اول رییس جمهوری و سایر وزرا و مسئولان هستیم که این جلسه پس از بازدیدهایی که امروز به صورت هوایی و زمینی از منطقه انجام شد، برگزار شده است و در آن درباره اقدامات انجام شده و در دست انجام به تبادل نظر و جمع بندی می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه خطر طغیان رودخانه در این مناطق از بین رفته است، گفت: البته آبگرفتگی را در این منطقه شاهد هستیم که آن هم به دلیل شیب بالای زمین است و در حال تلاش برای تخلیه آب ها هستیم.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها و ماشین آلات در منطقه آق قلا برای انتقال آب آماده به کار است، گفت: آب های جمع شده به جاده ها و راه ها منتقل شده است. مهندسین پیشنهاد دادند که برای انتقال بهتر راه ها را بشکافیم که اینکار نیز انجام شد تا آب های جمع شده عبور داده شود.

 

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته روند کار به دلایل اقلیمی با کندی پیش می رفت اما امروز به سرعت کارها در حال انجام است، افزود: مردم نگرانی هایی دارند که به دلیل خساراتی است که به اموال و زمین های کشاورزی شان وارد شده است اما قرار است ظرف ۱۰ روز همه خسارت های در بخش های مختلف برآورد شود و در دولت مطرح شده تا خسارات جبران شود.

 

وزیر کشور به اقدامات انجام شده در این چند روز در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: در مرحله اول که مقابله با سیلاب بود اقدامات به صورت مناسبی انجام شد و آبهای جمع شده به سطح جاده ها و دشت پراکنده شد. در گام دوم سراغ تخلیه مناطق و خدمت رسانی به مردم می پردازیم که کارها در این زمینه در حال انجام است.

 

وی با تشکر از همراهی مردم و علمای منطقه خاطرنشان کرد: دستور رهبر معظم انقلاب زمینه تسریع اقدامات برای مناطق سیل زده را فراهم می کند این در حالی است که همه دستگاه ها در حال تلاش برای خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند و تلاش می شود تا خدمت رسانی به سرعت و به شکل مناسب انجام شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خسارت سیل مراسم اعتکاف اعتکاف سیل خسارات سیل گلستان بارندگی و سیلاب اعتکاف ماه رجب نوروز خسارت سیل سیل وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان

با تداوم فعالیت سامانه بارشی و بر اثر بارندگی شدید معابر و خیابان‌های برخی از شهرهای خوزستان دچار آبگرفتگی شدند.

در اهواز  این آبگرفتگی موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رودخانه کردان طغیان کرد + فیلم
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • طغیان رودخانه فصلی شیرکوه
  • طغیان رودخانه و رانش زمین در پادنای علیا
  • طغیان آب رودخانه خشک شیراز سبب بسته شدن کنارگذر ساحلی شد
  • طغیان رودخانه روستای پیران لردگان
  • طغیان رودخانه زردین
  • طغیان رودخانه بهشت گمشده کامفیروز
  • رودخانه شیراز طغیان کرد + فیلم | حجم عظیم آب را ببینید
  • آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان