Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار محمد عبدالله‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان و مازندران در رشت اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات و حوزه‌های نواحی سپاه قدس گیلان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی کامل این سپاه برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازنداران گفت: سپاه پاسداران همچنان در کنار دیگر نهاد‌های خدمت‌رسان در صحنه حاضر و فعال است و کمک‌های مردمی نیز برای ارسال به مناطق سیل‌زده دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالله‌پور خدمت به مردم و هم‌وطنان عزیز را وظیفه سپاه دانست و عنوان کرد: سپاه پاسداران خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این مسیر نیز تلاش می‌کنیم تا بخشی از مشکلات مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران را با ارسال کمک‌های مردمی از گیلان برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه در برابر مشکلات مردم سکوت نمی‌کند و بی‌تفاوت نیست افزود: در حال حاضر بیشترین نیاز مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران، پتو و موادغذایی کنسروی بوده و سپاه جهت خدمت‌رسانی به این مردم و شاد کردن دل هم‌وطنان عزیز آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی پس از دریافت به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران ارسال می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن کمک‌های مردمی گیلان را به مناطق سیل‌زده برسانیم.

سردار عبدالله‌پور، خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به مردم را بخشی از مأموریت ذاتی و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این خدمتگزاری یکی از افتخارات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین به شمار می‌رود.

وی ضمن درخواست از عموم مردم برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج همواره در سختی‌ها همراه مردم هستند و مردم را تنها نمی‌گذارند و این از افتخارات سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/ پ

پرداخت کمک بلاعوض به سیل‌زدگان آغاز شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است