Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@12:58:56 GMT

مرثیه‌ای برای سیل؛ مطالبه‌ای برای استاندار!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۰۲

مرثیه‌ای برای سیل؛ مطالبه‌ای برای استاندار!

جام نیوز/ مانیتورینگ شبکه های اجتماعی؛

 

در این بسته مجازی، منتخبی از توئیت‌های برگزیده به‌صورت کشکول‌وار از منظر مخاطبان علاقمند می‌گذرد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرثیه مانیتورینگ توئیت استاندار شبکه های اجتماعی جام نیوز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل سنت خراسان‌شمالی: پاسخ نظامی علیه رژیم صهیونیستی مطالبه ملی بود

به گزارش قدس آنلاین، در این بیانیه آمده است: حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسراییل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سرداران ایرانی موجب رعب و وحشت گسترده استکبار جهانی و دیگر جیره خوارانش شد.

این بیانیه افزوده است: بمباران اماکن نظامی صهیونیست ها و پرتاب بیش از ۳۰۰ موشک به خاک این رژیم سفاک سیل محکمی در راستای مطالبه به حق ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم کودک کش به اماکن دیپلماتیک کشور است.

در این بیانیه آمده است: شب گذشته به حول قوه الهی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، پاسخ پشیمان کننده ای به رژیم صهیونیستی داده شد و قلوب تمامی مسلمانان جهان به ویژه خانواده شهدای معظم و ملت ایران را خشنود و بار دیگر قدرت نظامی و دفاعی کشور ثابت شد.

علمای اهل سنت خراسان شمالی با تبریک این پیروزی عزت آفرین به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه می افزایند: اهل سنت خراسان شمالی همیشه گوش به فرمان اولی الامر مسلمین بوده و خواهند ماند و برای صیانت از کشور تاپای جان ایستاده اند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • الگوی مطالبه‌گری در چارچوب قانون
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی
  • حماس: تل‌آویو نمی‌تواند هیبت فرو ریخته خود را احیا کند
  • آنچه رخ داد خواست و مطالبه مردم بود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • ‌انتقام از رژیم صهیونیستی مطالبه مردم ایران بود
  • اهل سنت خراسان‌شمالی: پاسخ نظامی علیه رژیم صهیونیستی مطالبه ملی بود
  • تنبیه متجاوز، مطالبه مردم گلستان
  • ‌تجمع مردمی مطالبه‌گران امنیت در زاهدان + فیلم