Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:04:34 GMT

فرماندار: اوضاع در گُمیشان تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۰۷

فرماندار: اوضاع در گُمیشان تحت کنترل است

امیر شیر توماج شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت:
با بُرش بخشی از جاده شهر گُمیش تپه به اینچه برون مسیر سیلاب به سوی خارج شهر هدایت شده و بخش زیادی از روان آبها تخلیه یا هدایت می شود.
وی با تصریح بر اینکه اوضاع در گمیشان تحت کنترل است، گفت: با وجود حرکت بخشی از سیلاب سر ریز شده از طغیان گرگان رود و دیگر روان آب های هدایت شده از روستاهای شرقی گمیشان به سوی شهر گُمیش تپه (مرکز شهرستان)، خطری شهر را تهدید نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توماج افزود: حجم سیلاب در مسیر شهر گمیش تپه به حدی است که امکان آب گرفتگی برخی واحد های مسکونی و وارد شدن آسیب جزیی به بخشی از زیر ساخت ها محتمل است.
فرماندار از مردم گمیشان خواست به هشدارهای صادره از سوی ستاد مدیریت بحران توجه بیشتری داشته و هوشیاری لازم در کنار واکنش بهنگام در مواجهه با حادثه را داشته باشند.
توماج به اهالی گمیشان اطمینان داد که دستگاههای اجرایی در خدمت به مردم و امدادرسانی شبانه روزی پای کار هستند و اوضاع با کمترین آسیب کنترل و مدیریت خواهد شد.
گُمیشان با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع بوده و بیشتر ساکنان آن را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند.
7333/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان جمهوری اسلامی شبانه روزی شیر مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان

محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌خیز شهرستان منوجان با اشاره به تماس وحیدی وزیر کشور و اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و جویا شدن اوضاع و احوال استان به‌ویژه مناطقی که بارندگی شدید داشته و سیلابی شده‌اند، از اعلام آمادگی آنان برای هرنوع کمک به این استان خبر داد‌.

وی به وضعیت مناطقی که قبلا دچار سیل شده و مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کردند اشاره و عنوان کرد: ۴۸ کیلومتر سیل‌بند در منوجان ایجاد شده و پل روستا که قبلا سیل آن را تخریب کرده بوده ترمیم و آب به راحتی از آن عبور می‌کند.

استاندار کرمان اضافه کرد: ایجاد سیل‌بند در قلعه‌گنج نیز کار بزرگی بود و خطراتی که گذشته با بارش باران و سیل ایجاد می‌شد رفع شده است.

وی ادامه داد: در ۸ شهرستان جنوبی کارهای بزرگی انجام شده و ورودی شهرستان منوجان که همواره با بارش نگرانی ایجاد می‌شد و راه ۳۰ روستا مسدود می‌شد، اکنون آب به‌راحتی رد می‌شود.

فداکار از حضور خود و معاونان و دیگر مسؤولان تا پایان بحران در مناطق جنوب استان خبر داد و گفت: همه وسایل و تجهیزات و کمک‌های مورد نیاز در منطقه مستقر است.

منبع: خبرگزاری فارس

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد