Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:50:02 GMT

گاز مشترکان مناطق سیل‌زده شمال کشور وصل شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۲۹

گاز مشترکان مناطق سیل‌زده شمال کشور وصل شد

تهران - ایرنا - سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت : گاز مشترکان مناطق سیل زده شمال کشور وصل شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، مجید بوجارزاده افزود : گاز تمام مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران هم‌اکنون وصل و شرایط خطوط لوله گازرسانی این مناطق تحت کنترل است.
وی اظهار داشت : 3 خط از خطوط لوله انتقال گاز استان گلستان در مسیر سیلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران ما به صورت شبانه‌روزی با حضور در کنار این خطوط، شرایط را مدیریت می‌کنند تا مردم این استان در رفاه و آرامش باشند.
بوجارزاده گفت: اگر مورد قطعی گاز گزارش شود به دلیل مصرف بالا و افت فشار گاز منطقه است و مشکلاتی از این دست یک به یک توسط همکاران ما بر طرف می‌شود.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای پایانی اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، به سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان منجر شد.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
شبد**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل گاز مشتركان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب فردا از سد گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، شرکت آب منطقه‌ای گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ برای مدیریت حجم آب مخزن سد و تامین نیاز آبی زمین‌های کشاورزی محدوده سد و شبکه وشمگیر بخشی از آب سد گلستان از ساعت ۷ صبح فردا شنبه اول اردیبهشت رهاسازی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به بارش‌های مناسب سال آبی جاری، سد درآستانه سرریز شدن است و برای سومین بار در سال آبی جاری، رها سازی آب سد انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، رها سازی آب این سد برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف آب رودخانه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ رها سازی آب این سد برای تامین آب زمین‌های کشاورزی و مصارف محدوده سد و شبکه وشمگیر است و برداشت آب توسط بهره برداران مسیر رودخانه گرگانرود در حد فاصل پایاب سد گلستان تا سد وشمگیر ممنوع است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان شهر‌ها وروستا‌های مسیر گرگانرود خواسته شده است؛ از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • رها سازی آب سد گلستان از فردا
  • رها سازی آب فردا از سد گلستان
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند