Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@16:56:53 GMT

امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۵۰

امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود

مقام معظم رهبری در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران به رییس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند، امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود.

به گزارش ایمنا، متن دستور فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

«بسمه تعالی

سردار سرلشکر باقری

رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح

برابر اطلاع، سیل‌زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور فرمائید علاوه‌بر آنچه تاکنون در آن مناطق به‌کار گرفته شده است، امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.

سید علی خامنه ای

۳ فروردین ۱۳۹۸»

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان گلستان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری سیل سیل آق قلا سیل گلستان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت ما را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه در آن کشور حضور دارند را به شهادت برساند عبور از خطوط قرمزی بود که همه کشورها به جز دو سه حامی رژیم صهیونیستی آن را محکوم کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این اقدام کاری بود که باید مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه باید صورت بگیرد و به حمدالله به همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم، عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، اظهار داشت: گنبدآهنین نتوانست مقابله قابل توجهی با عملیات ما داشته باشد.ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌دانیم و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: چنانچه رژیم صهیونیستی عملیات دیگری را انجام دهد، پاسخ ما گسترده تر خواهد بود. سعی کردیم عملیات در حد تنبیه باشد، مراکز جمعیتی مورد هدف نبود و ما قطعا آمادگی این را داریم که از خاکمان دفاع کنیم.

سرلشکر باقری تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر میبرند و امیدواریم این عملیات طلیعه‌ای بر پیروزی ملت مظلوم فلسطین باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به امکان اقدام آمریکا در پاسخ به عملیات بامداد امروز، خاطرنشان کرد: ما این پیام را از طریق سفارت سوییس اعلام کردیم که چنانچه آمریکا توسط پایگاه‌های نظامی خود با رژیم صهیونیستی همکاری کند، پایگاه‌های نظامی آمریکا امنیت نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پوشالی بودن رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» بیش از پیش عیان شد
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • عملیات «وعده صادق» پوشالی‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • وعده صادق نیروهای مسلح، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نشان داد
  • پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح
  • رئیسی دستور جدید صادر کرد
  • دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن
  • پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود