Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@18:37:47 GMT

فتوای آیت‌الله شبیری در باره برخی مسابقات تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۵۳

فتوای آیت‌الله شبیری در باره برخی مسابقات تلویزیونی

انصاف نیوز نوشت: سوال کننده پرسیده است: «اخیرا مسابقاتی بر اساس نصب انواع اپلیکشن‌های پولی درون‌برنامه‌ای اجرا می‌شود که بی‌شباهت به مسابقات حرام بخت‌آزمایی و لاتاری نیست. اگرچه هدف این مسابقات، افزایش اطلاعات علمی عنوان می‌شود، ولی همه سؤالات آنها علمی نیست و خصوصا شرکت در این مسابقات، نوعا چنین اقتضایی ندارد، و از میان افراد زیادی که هزینه می کنند و سؤال و امتیاز می‌خرند تنها عده کمی انتخاب شده و مبلغی به همان تعداد کم بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر حضرتعالی درباره برگزاری این‌گونه مسابقات چیست؟»

پاسخ آیت‌الله شبیری زنجانی به این سوال: «اگر موجب شود پولی از شرکت‌کنندگان به برگزارکنندگان مسابقه برسد، یا پول شرکت‌کنندگان صرف مسابقه شود جایز نیست».

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شبیری مسابقات تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب، سیاسی برپا شد، برخی سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی بویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.
شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.
در این تجمع، برخی شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درِ ورودی سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند...

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام