Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: برآورد خسارت‌های سیل در استان گلستان تا روز چهارشنبه به هیئت دولت اعلام می‌شود تا دولت برای جبران آن تصمیمات لازم را بگیرد.

به گزارش مشرق، فرهاد دژپسند عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق گرفتار سیل شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیمه ایران برای برآورد میزان خسارت و بازپرداخت آن در استان گلستان حضور یافته و تاکنون نیز مواردی را به‌صورت چک برای جبران خسارت پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ابعاد و گستردگی خسارت متعدد و متنوع است، افزود: با توجه به گستردگی حجم خسارت و تنوع در ابعاد آن باید برای جبران از راه‌های مختلف اقدام کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان داشت: بخشی از خسارت باید به‌صورت تسهیلات بانکی، بخشی به‌شکل اعتبارات برای بازسازی و ترمیم جاده‌ها، راه‌ها و خیابان‌ها و بخش دیگری نیز به‌صورت کمک بلاعوض پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر اقتصاد: استاندار گلستان ناچار بود به سفر خارجی برود! دستورات رئیس جمهور برای کمک به مناطق سیل‌زده

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی خسارت نباید شتابزده عمل کرد تا احیاناً خسارتی از دید ما خارج نشود و دقیق برآورد شود.

دژپسند گفت: برآورد خسارت حداکثر تا روز چهارشنبه به دولت برسد تا این خسارت‌ها توسط وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه تأیید شده و نحوه پرداخت آن مشخص شود. قطعاً دولت خسارت‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد و متناسب با آن اقدام می‌کند.

وی درباره قصور مدیران در ایجاد سیل در استان گلستان خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد قصوری در این کار صورت نگرفته است اما کارشناسان بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهند و اگر قصور و یا تقصیر صورت گرفته شده باشد قطعاً برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی دولت فرهاد دژپسند گلستان وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم

به گزارش خبرآنلاین ، وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد رسما به مجلس اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888608

دیگر خبرها

  • خاندوزی: جهش تولید با مشارکت مردم سال‌ها مورد غفلت بوده است
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
  • نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • خسارت بارندگی در استان سمنان در حال برآورد است
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم / دنبال تصویب قوانین جدید نباشد