Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ساداتیان کارشناس مسائل اروپا در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رفتار دوگانه ای که کشور‌های اروپایی به ویژه پاریس در قبال تروریسم در پیش گرفته اند، اظهار کرد: اروپا در مقاطعی که برایش سودمند باشد بحث حقوق بشر را مطرح می‌کند، اما در مواقعی که پای منافع سیاسی‌ آنها در میان باشد، طبق منفعت خود رای می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: منافقین پذیرفته اند که دستشان در بسیاری ازعملیات‌ تروریستی ایران آلوده بوده و بسیاری از چهره‌های مذهبی نظیر شهدای محراب، واقعه هفتم تیر و هشتم شهریور را ترور کرده اند هم اکنون به فرانسه پناه برده و به راحتی در این کشور اروپایی زندگی می کنند.

این کارشناس مسائل اروپا با اشاره به اینکه فرانسه به خانه امن تروریست ها تبدیل می‌شود، بیان کرد: تروریست‌ها در پاریس اجازه تحرک پیدا می یابند و در محافل مختلف از جمله پارلمان اروپا تردد کرده و تلاش‌های خاص خود را انجام می‌دهند تا بتوانند وموقعیتی  کسب کنند.

وی با اشاره به واقعه‌ای که در کریستچرچ نیوزلند اتفاق افتاد، توضیح داد: حدود ۴ نفردر این واقعه نقش داشتند که گمان می‌رود از ناحیه صهیونیست‌ها تحریک شده باشد لذا آنها  با نفرتی که نسبت به مسلمان‌ها دارند٬ مردم بی پناه و آرامی که در صف جماعت نشسته‌اند را به رگبار بسته و می‌کشند بنابراین  قطعا نام این اقدام  تروریستی  خواهد بود.

ساداتیان ادامه داد: بسیاری از رهبران دنیا افرادی که در اقدام تروریستی نیوزیلند دخیل بودند را محکوم کردند پس فرانسه هم نمی‌تواند در این چارچوب که این حرکت تنها اقدامی  منزجر کننده‌ بود، عمل کند.

این کارشناس مسائل اروپا با بیان اینکه واقعه نیوزلند مصداق کامل تروریسم است، اظهار کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند از تروریست‌ها دفاع کند و همه کشور‌ها آنها  را محکوم می‌کنند کمااینکه  این ترور انعکاسی جهانی  پیدا کرده است،  چرا که همه درصدد محکومیت آن برآمدند.

وی خاطر نشان کرد: اروپا می‌خواهد تابع روابطی که با ایران دارد، بماند لذا از طرفی به ایران لبخند می‌زند و در صدد این است که مسائلش با ایران را حل کند و از سوی دیگر وقتی مسئله تروریست مطرح می‌شود تعریف دیگری از این داستان دارد.

ساداتیان عنوان کرد: غربی‌ها از اینکه اسلام در حال زنده شدن است هراس دارند لذا برای اینکه اسلام را سرکوب کنند به دنبال موج اسلام خواهی که بعد از انقلاب اسلامی در NGO‌های مختلف به راه افتاده است گروه‌هایی تند رو و خشن نظیر داعش به راه انداختند و  ریشه همه این‌ها را القاعده ذکر کردند.

وی ادامه داد: موج اسلام خواهی که به انحراف کشیده شد برخی کشور‌ها به خصوص عربستان و امارات تلاش کردند گروههای تندرو  را حمایت مالی کنند و در همین راستا هم جریان انحرافی را به راه انداختند البته به نظر من غرب خودش هم در این جریان انحرافی مشارکت داشته است.

ساداتیان با بیان اینکه غربی‌ها خواستار این هستند جریان انحرافی را به حساب مردم و موج اسلام‌خواهی مردمی بگذارند، خاطر نشان کرد: غرب پشت پرده بوده و غیر مستقیم از تروریسم حمایت می‌کند تا به نام جریانات اسلامی با عقاید و ایدئولوژی‌های غیر اسلامی بخواهند با این موج مقابله کرده، مردم را بترسانند و از رفتن آن‌ها به مساجد جلوگیری کنند بنابراین باید بدانند روش کشتار، خشونت و تمسک به تروریست برای جلوگیری از اسلام راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منافقین عملیات تروریستی نیوزلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • (ویدئو) رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان