Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@08:10:00 GMT

کاهش سرعت پیری با نسخه های گیاهی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۰۶۷

کاهش سرعت پیری با نسخه های گیاهی

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   مواد خوراکی ای که مصرف می کنید خیلی بیشتر از مراقبت هایی که روی پوست اعمال می کنید پیری شما را به تعویق می اندازند
 

خوراکی هایی که سرعت پیری را کاهش می دهند

بکارگیری روش هایی مانند جراحی پلاستیک و یا استفاده از کرم ها و لوسیون های گرانقیمت، تنها راه برای جلوگیری از فرایند پیری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش های کمتر تهاجمی برای جلوگیری از پیری پوست همراه با افزایش سن، شناخته شده است. در اینجا خاصیت باورنکردنی ۵ گیاه برای پیشگیری یا به تاخیر انداختن پیری پوست معرفی شده است:
 

کاهش سرعت پیری پوست با سیر

باز هم یک جزء اصلی دیگر در آشپزخانه! سیر به خاطر خواص موثر ضدباکتریایی و ضدویروسی اش معروف است. یک مطالعه ژاپنی دریافته که سیر در واقع، روند پیری در حیوانات را کند می‌ کند. اگر به عنوان یک محصول ضدپیری از سیر استفاده شود، پوست را صاف و بدون چروک نگه می ‌دارد. همچنین، از پوست در برابر جوش و آکنه کیستیک دردناک محافظت می ‌کند.
 

کاهش سرعت پیری پوست با آووکادو

آووکادو درست مانند عسل، حاوی ترکیبات تسکین دهنده است که سوزش، التهاب و تورم را کاهش خواهد داد. همچنین، سرشار از چربی‌ های مفیدی است که چین و چروک‌ ها را صاف می ‌کند.
 

کاهش سرعت پیری پوست با جینسنگ

این گیاه با اثرات منفی استرس روی بدن مبارزه می کند و این فقط یک یاز اثرات و مزایای جینسنگ است. افزایش استقامت و عملکرد جسمی و ذهنی از خواص دیگر این گیاه است. جینسنگ، چین و چروک‌ها را صاف می‌کند، پف را کاهش می‌دهد و پوست خسته و کدر را دوباره جوان می ‌کند. اگر مانند چای مصرف شود، گردش خون را افزایش می دهد و رنگ و بافت پوست را بهبود می ‌بخشد.
 

کاهش سرعت پیری پوست با زغال اخته

سرشار از آنتی اکسیدان است و تحقیقات نشان می دهد مصرف آن منجر به دفاع باورنکردنی در برابر اولین نشانه های پیری از جمله چین و چروک و زخم می شود. گزارش ها همچنین نشان می دهد که مصرف زغال اخته منجر به سلامت بینایی، پیشگیری از دژنراسیون ماکولا وابسته به سن و آب مروارید می شود.
 

کاهش سرعت پیری پوست با زردچوبه

این ادویه سودمند منجر به دفع محرک هایی می شود که مقصر ابتلا به بیماری های دژنراتیو هستند. زردچوبه همچنین از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کند و یا آن را کاهش می دهد. مصرف زردچوبه از آسیب های سلولی که منجر به چین و چروک و زخم می شوند جلوگیری میکند.
 

کاهش سرعت پیری پوست با پونه کوهی

پونه‌ کوهی یک جزء اصلی در آشپزخانه و یک گیاه ضدپیری قوی است. عصاره‌ پونه‌ کوهی، میکروب ‌ها را از بین خواهد برد و از جوش جلوگیری می ‌کند. این عصاره درخشش طبیعی پوست را باز می ‌گرداند، خون را تصفیه می ‌کند و گردش خون را بهبود می ‌بخشد. نتیجه؟ پوستی صورتی و درخشان.

 

بهداشت نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آواکادو گوناگون پیری خوراکی جام نیوز پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل دربانی با اشاره به آخرین آمار تردد در استان تهران گفت: مجموع ترددها از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز ۷فروردین ۳۸میلیون و۳۹۴  هزار و ۲۴۶مورد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد را تجربه کرد.

وی در ادامه با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در تهران بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران ۳میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۸۳ مورد است که تاکنون ۴میلیون ۶۲۶ هزار و ۶۷ خودرو از استان خارج شدند. همچنین ۳میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ مورد حجم تخلفات ناشی از سرعت است که این تخلفات رشد ۴۸درصدی را نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی استان تهران در ایام نوروز اذعان کرد: تعداد تلفات ناشی از تصادفات برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین، ۱۰ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳درصد کاهش را به خود اختصاص داده است. همچنین مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ۲۰ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳درصد کاهش را تجربه کرد.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه افزود: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین۱۳۲نفر که نسبت به مدت مشابه ۱۸درصد کاهش را تجربه کرد. همچنین تعداد مجروحین تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷فروردین ۷۶۳ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه ۹درصد کاهش داشته است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دربانی در پایان خاطرنشان کرد: آمار جابجایی مسافر در پایانه های مسافربری ناوگان اتوبوس از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ماه تعداد چهارصد و چهل و دوهزار و ششصد و چهل و نه نفر در قالب ۳۶۷۴۱سفر( اتوبوس، مینی بوس و سواری) از مبدا استان تهران به اقصی نقاط کشور جابجا شدند و همچنین تعداد دویست و هفتاد و پنج هزار و صد و هفده نفر مسافر از طریق  پایانه های مسافربری  به استان تهران وارد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این ٨ مواد غذایی را بخوریم تا پیری نشویم
  • ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری
  • جینسینگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی برای بدن دارد ؟
  • با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
  • ۳ راهکار ساده و مهم برای اینکه بتوانیم لاغر شویم
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • ◄ توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  • چرا چین و چروک پوست ایجاد می‌شود؟
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند