Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از دو روز گذشته با بازدید از شهرستانهای سروآباد، مریوان و بانه از آخرین وضعیت این شهرستانها بازدید به عمل آورد.

وی به صورت سرزده از مکان های گردشگری و وضعیت پذیرش مسافران بازدید کرد و در بازدید از دریاچه زریبار با انتقاد از وضعیت روشنایی این دیارچه به مسئولین این شهرستان دو روز فرصت داد نسبت به رفع مشکل آن اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال که همراه خانواده و بدون تشریفات مرسوم مسئولین به این شهرستانها سفر کرده است از مرکز اسکان فرهنگیان، هلال احمر، بیمارستان های سطح شهر، فوریت های پزشکی، آتش نشانی، مراکز اقامتی و هتل ها به صورت سرزده بازدید به عمل آورد و از کم و کیف شرایط موجود در این شهرستانها اطلاع پیدا کرد و به سرپرست های این شهرستانهای تاکید کرد کلیه امکانات شهرستان را برای رفا حال شهروندان و مسافران نوروزی مهیا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان هدف از بازدید را ارزیابی دستگاه های خدمات رسان به مسافرانی که در سال جدید وارد استان کردستان می شوند عنوان کرد، افزود: کردستان و شهرستانهای مرزی قطب گردشگری استان کردستان هستند و با توجه به تاکیدات استاندار محترم کردستان، تمام تلاش ما این است که از این فرصت امسال بیش از گذشته استفاده کنیم.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه فضای تلاش و حضور دستگاه های خدمات رسانی جهت استقبال و پذیرش مسافران مطلوب است.

انتهای پیام/ع

بازدید سرزده معاون سیاسی امنیتی استانداری از وضعیت شهرستانهای سروآباد، مریوان و بانه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید گردشگران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان