Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ­سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای؛ ­­ علی‌اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه از ابتدای­ طرح سفر‌های نوروزی، ­ ۲۵ اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ بالغ بر­ ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و­­ ۳۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ از سوی هموطنان و کاربران جاده‌ای ثبت شده ­و خدمات و اطلاعات مورد نیاز از سوی کارکنان و اپراتور‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور ارایه شده است که در مقایسه با­ مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته بیش از ۳۹۰ درصد افزایش­ نشان می‌دهد که این امر بدلیل افزایش ظرفیت زیرساختی دریافت تماس‌های ۱۴۱ از سراسر کشور همچنین اطلاع رسانی و شناخته شدن بیشتر سامانه ۱۴۱ در نزد کاربران جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به افزایش ظرفیت عملکردی بخش پاسخگویی سامانه ۱۴۱، کل تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند تا سوم فروردین امسال ­ بالغ بر ۴۷ هزار­­ ۷۷۳ مورد بوده است که در مقایسه با ­مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۳.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد­

آشوری درخصوص سهم سامانه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی ۱۴۱ در مدت مذکور گفت:­ بالغ بر ۲۰۰ هزار و ۴۸۳ بازدید کاربران از سایت www.۱۴۱.ir (که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۲۶.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد)، تعداد ۱۶۲­ هزار و ۸۱۸ درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ (که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد­) ثبت گردیده است. ­

وی همچنین افزود: کل پیامک ارسال شده با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به هموطنان بالغ ۱۵۵ هزار­ ۶۳۷ پیامک بوده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۷۴.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی از رانندگان و مسافران جاده‌ای درخواست کرد تا برای سفری ایمن و با آرامش خاطر قبل از سفر حتماً از وضعیت راه‌های کشور از طریق سامانه‌های جامع ۱۴۱ مطلع شوند.

گفتنی است؛ ­ در راستای توجه به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد هم‌وطنان به اطلاعات جاده‌ای، در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ اطلاعات مربوط به تصاویر لحظه‌ای از وضعیت ترافیکی راه‌های کشور و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارایه شده است.

انتهای پیام/

افزایش ۱۷۴.۶ درصدی کل پیامک ارسال شده با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ در نوروز ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر کاپیتان افشاری با اشاره به افزایش ۷/۱ درصدی شاخص رضایت مسافران به نسبت بازه سفرهای نوروزی مشابه در سال گذشته افزود: حدود ۳۲۳ هزار بازخورد از سیستم‌های هوشمند پایش، قریب به یک هزار پیامک در سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ همچنین جمع‌آوری دو هزار پرسشنامه از بازخورد مسافران در سنجش میدانی فرودگاهی و پروازی در بازه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در راستای تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص اهمیت سنجش کیفیت خدمات و هوشمندسازی سرویس‌ها در فرودگاه‌های کشور، همزمان با پایش مستمر و هوشمند، سنجش میدانی فرودگاه‌ها با حساسیت ویژه ضمن استفاده از ابزارهای گوناگون صورت گرفت، ثبت بازخورد کنسول‌های مکانیزه کلیدی، لمسی و دیجیتالی نصب شده در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور و کنسول‌های وبسایتی نظرسنجی تعبیه شده در بستر پرتال های فرودگاهی و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ و پرسشنامه PWA تحت وب، طرح جامع نظرسنجی شرکت فرودگاه‌ها و نیز طی سنجش میدانی و پرسشنامه‌های کاغذی دریافتی از مسافران در ترمینال فرودگاه‌ها و در طول پرواز (با همکاری شرکت‌های هواپیمایی بویژه کاسپین) با موفقیت و نتایج مطلوب در فرودگاه‌های کشور بدست آمد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با کسب شاخص رضایت ۷۵ درصدی حاصل از ثبت حدود ۱۳۲ هزار بازخورد توسط مسافران در رتبه نخست و به ترتیب فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با کسب شاخص رضایت ۷۳ درصد، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۲.۳ درصد، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۲ درصد و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با کسب شاخص رضایت ۷۱.۸ درصدی در رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ به عنوان برترین فرودگاه‌های کشور در بازه سفرهای نوروزی سال جاری قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی در حفظ نظم، امنیت و ارتقای جامعه و الزامات بین‌المللی وضع شده جهت ارائه خدمات شایسته‌تر، افزایش سطح رضایت مسافران از اهمیت قابل توجهی، برخوردار است؛ و به همین منظور همکاران ما در این مجموعه با بهره‌گیری از ابزارهای به‌روز و مکانیزه سنجش سطح رضایتمندی مسافران و پایش مداوم و آنلاین شاخص‌ها تلاش می‌کنند تا نتایج مطلوبی در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت، همچنین رفع مشکلات، اصلاح و بهبود روش‌ها و ارتقا کیفیت در خدمت رسانی فرودگاهی ایجاد کنند.

کد خبر 6084337 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی