Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:21:41 GMT

معاون رییس جمهور: کاری جز رفع دغدغه مردم نداریم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۲۹۰

معاون رییس جمهور: کاری جز رفع دغدغه مردم نداریم

گرگان - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با اشاره به آلام مردم استان گلستان گفت که شرایط مردم سیل زده سخت است و همه تلاش ما در دولت این است که زندگی آن ها از این شرایط خارج و به حالت عادی بازگردد و البته کاری جز رفع دغدغه مردم نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری شنبه شنبه در نشست هماهنگی مدیریت بحران استانداری گلستان اظهار داشت: مردم از ما مسوولان باید پیام وحدت را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تمام امکانات نظام در سطح استان گلستان و حتی از استان های همجوار برای حل مشکل سیل زدگان گلستان بکار گرفته خواهد شد.
معاون اول رییس جمهوری افزود: تصمیم دولت هم این است که تسهیلات کافی برای مسکن و کشاورزی اختصاص دهد تا سیل زدگان از مشکلات گذر کنند.
این خبر تکمیل می شود...
6204/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون اول رييس جمهور سيلزدگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند

نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب با اشاره به وعده قبلی رییس جمهور به مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق مهم و تاریخی خواهد بود.

منصور شکراللهی نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به وعده قبلی رییس جمهور به مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مرداد ١٤٠١ گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق مهم و تاریخی خواهد بود و مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند.

وی افزود: دولت هنوز لایحه تاسیس استان کرمان جنوبی را به مجلس ارائه نداده است و از زمان ارائه لایحه اطلاعی ندارم.

او با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان‌های جنوب استان کرمان، از سال‌ها قبل تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیاد موجود است اظهار کرد: ان شاالله هم مجلس و هم دولت کمک خواهند کرد تا این اتفاق تاریخی مهم به وقوع بپیوندد.

شکراللهی افزود: با تاسیس استان کرمان جنوبی هم اعتبارات مستقل می‌شود و هم ادارات کل و سازمان‌های باقی مانده ارتقا خواهند یافت و هم بحث رفت و آمد مردم شهرستان‌های جنوبی به مرکز استان به منظور انجام امور اداری و ... حذف و از بروز حوادث جاده‌ای نیز کاسته خواهد شد.

نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب تاکید کرد: با توجه به قول رییس جمهور در خصوص تاسیس استان کرمان جنوبی، با آیت الله رییسی نیز صحبت کرده ایم و پیگیری روند تاسیس استان کرمان جنوبی در دولت در حال انجام است.

او در پاسخ به این سوال که آیا استان کرمان جنوبی امسال تاسیس می‌شود یا خیر، گفت: امیدوارم با توکل بر خدا این اتفاق خوب امسال محقق شود.

منتخب مردم شش شهرستان جنوبی در مجلس دوازدهم افزود: تشکیل استان کرمان جنوبی نیازمند ٢ همت اعتبار مالی است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: کلیه جوانب تاسیس استان کرمان جنوبی در دولت در حال بررسی است و پس از آن لایحه به مجلس ارسال می‌شود.

شایان ذکر است جنوب استان کرمان با قریب یک میلیون نفر جمعیت شامل ٨ شهرستان کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب، جیرفت و عنبرآباد است.

لازم به توضیح است آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در سفر استانی مرداد ١٤٠١ به شهر جیرفت در جنوب استان کرمان در جمع مردم، موضوع و وعده تشکیل استان کرمان جنوبی را بطور رسمی و علنی اعلام کرده بود.
مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان پس از گذشت حدود ٢٠ ماه از وعده رییس جمهور، خواستار تسریع در تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه پتانسیل‌های موجود هستند.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا
  • رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است
  • تاکید استاندار گلستان برای ساخت تله‌کابین علی‌آبادکتول تا پایان فروردین
  • رئیسی: نشاط سیاسی لازم است، اما نزاع سیاسی هرگز
  • رییس جمهور: مشکلات با دستور حل نمی شود