Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@15:02:13 GMT

جهانگیری خیال مناف هاشمی را راحت کرد!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۳۸۴

جهانگیری خیال مناف هاشمی را راحت کرد!

به گزارش جام نیوز، دقایقی پیش، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که امروز به مناطق سیل زده شمال کشور سفر کرده پس از انتقادات گسترده از عدم حضور مناف هاشمی، استاندار گلستان در مناطق سیل زده، وی را برکنار کرد.

 

المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر با کنایه به سفر خارجی مناف هاشمی، نوشت: « حالا دیگه راحت برو سفر! استاندار گلستان برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

طبق گفته وزیر کشور،  استاندار معزول گلستان چند روزی است که در سفر خارجی به سر می برد و پس از گذشت 3 روز از سیل کم سابقه شمال کشور، امشب به کشور بازگشته است!

 

اما حسین دهباشی، کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات 92 و فعال رسانه ای هم کنایه ای به عدم حضور رئیس جمهور در مناطق سیل زده و سفر تفریحاتی وی به جزایر جنوبی کشور زده است.

 

این فعال رسانه ای در توئیتی نوشت: «اما قبول کنیم که اگر قالیباف رئیس جمهور می‌شد الان در سواحل نیلگون خلیج‌فارس لَم نداده بود!»

 

 

این در حالی است که پس از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو، محمدباقر قالیبافريال شهردار وقت تهران سفر خود با شهر قم را نیمه کاره رها کرد و با حضور در محل حادثه، از نزدیک اوضاع را زیر نظر داشت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: المیرا شریفی مقدم حسین دهباشی سید مناف هاشمی جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه‌های اقتصادی تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری‌های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح‌های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری‌ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح‌های زیربنایی توسط شرکت‌های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه‌ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

 

دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان
دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان که به ترکمنستان سفر کرده است، با رشید مردوف معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ابعاد مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار بر گسترش همکارب‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، ترانزیت و حمل ونقل تاکید کرد و افزود:موضوع مدیریت منابع آبی نیز از موضوعات مهم در منطقه ما است و ضرورت دارد دو کشور در این رابطه همکاری‌های مستمری داشته باشند.

دکتر امیر عبداللهیان دریای خزر را عرصه‌ای برای همکاری‌های سازنده بین کشور‌های ساحلی خواند و ارتباطات دو کشور در این دریا را در راستای منافع متقابل طرف‌ها خواند و تداوم مذکرات در مورد مسائل حقوقی، امنیتی و اقتصادی دریای خزر را ضروری دانست و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشور‌های ساحلی خزر در سطح نخست وزیران مطرح کرد.

دکتر حسین امیر عبداللهیان همچنین اقدامات برخی طرف‌های ثالث برای حضور نظامی در دریای خزر را برخلاف مصالح منطقه خواند.

رشید مردوف وزیر امور خارجه ترکمنستان نیز در این دیدار با اشاره به روابط مثبت دوجانبه، از دیدار‌های مقامات ارشد دو کشور از جمله روسای جمهور و وزرای امور خارجه به عنوان نشانه‌ای از پیوند‌ها و مناسبات قوی میان دو کشور دانست.

وزیر امور خارجه ترکمنستان همچنین بر تداوم همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین المللی تاکید کرد.

رشید مردوف نیز دریای خزر را دریای صلح، تفاهم و همکاری خواند.

ِِوزرای امور خارجه دو کشور همچنین بر افزایش همکاری‌های اقتصادی در دریای خزر و افزایش حجم مبادلات دو جانبه تاکید کرده و خطر زیست محیطی علیه دریای خزر را موضوعی جدی خواندند که باید مورد توجه قرار گیرد.

مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه و تهدید گروه‌های افراطی و لزوم همکاری در خصوص آب‌های مرزی را حائز اهمیت دانستند.

 

دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با رهبر ملی و رییس مصلحت خلق ترکمنستان
دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب برنامه‌های سفر رسمی خود به ترکمنستان، با قربان قلی بردی محمدف رهبر ملی و رییس مصلحت خلق این کشور دیدار کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به رویکرد سیاست همسایگی دولت سیزدهم، اولویت توسعه روابط با ترکمنستان را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد اراده مسئولین عالی دو کشور بمنظور توسعه روابط دوجانبه، سرمایه ارزشمندی برای روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تلقی می‌شود.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، روابط رو به رشد دو کشور را مبتنی بر مشترکات فراوان و منافع متقابل دانست و عنوان کرد، دو کشور علاوه بر روابط دوجانبه در بسیاری از مسائل منطقه‌ای و بین المللی مواضع یکسانی داشته و در مجامع منطقه‌ای و بین المللی همکاری خوبی دارند.

رهبر ملی ترکمنستان نیز با ارزیابی مثبت از روابط عالی دو کشور در سی سال گذشته و چشم انداز روشن آن، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های دو کشور برای ارتقای بیشتر روابط تاکید کرد.

در این دیدار همچنین راجع به تسهیل تعاملات مردمی و فراهم کردن زمینه های فعالیت بیشتر شرکت های ایرانی در طرح های اقتصادی ترکمنستان و طرح های منطقه ای در زمینه انرژی و حمل و نقل تبادل نظر شد.

 

اظهارات دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران در عشق آباد و تشریح دستاوردهای سفر و دیدار و گفتگو با مقامات عالیرتبه ترکمنستان

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست