Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@09:08:50 GMT

دستور قاطع رئیسی در پی سیل ویرانگر گلستان + جزئیات

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۴۳۱

دستور قاطع رئیسی در پی سیل ویرانگر گلستان + جزئیات

به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی، به رئیس سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد که ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد مختلف حادثه و روند امدادرسانی را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهد.   متن پیام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع جاری‌شدن سیلاب در دو استان گلستان و مازندران که کام مردم عزیز این دو استان و سایر هموطنان را در روز‌های آغازین سال جدید، تلخ کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس ضمن آرزوی بهبود وضعیت و شرایط خانواده‌های آسیب‌دیده و جبران خسارات وارده به این عزیزان و همچنین قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه دستگاه‌های امدادی و سایر نیرو‌های خدمت‌رسان و همچنین همه هموطنان بزرگواری که با ارائه کمک‌های خود سعی در کاستن از درد و رنج مردم حادثه‌دیده این مناطق داشته‌اند، رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور را مأمور می‌نمایم که با حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد ارزیابی و نظارت جدی و دقیق قرار دهند و در صورت وجود قصور یا تقصیر احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌ها چه در زمینه عدم‌پیش‌بینی‌های لازم که منجر به ایراد خسارت شده است و چه نقایص در کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به مردم، مراتب را جهت رسیدگی‌های بعدی گزارش کنند.

امید است با تشدید نظارت دستگاه قضایی بر روند خدمات‌رسانی، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود تصریح کردند، گوشه‌ای از آلام مردم عزیز برطرف شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چاری روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز(سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموزان آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این سانحه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده ای با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی قرار وثیقه صادر شد، بیان داشت: فرد ضارب به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست