Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا-ارتش سوریه در پاکسازی مناطق حمص ، درعا و دمشق تجهیزات ارتباطی ماهواره ای ، سلاح های آمریکایی ، آثار باستانی و 358 کیلو گرم حشیش کشف کرد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، نیروهای ارتش 700 دستگاه و لوازم ارتباطی ماهواره ای ساخت رژیم صهیونیستی که تروریست ها از آنها در استان درعا در جنوب سوریه و هم مرز با فلسطین اشغالی استفاده می کرده اند ،کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ارتش سوریه مقادیری سلاح و تجهیزات ساخت آمریکا از جمله سلاح های پیشرفته تک تیراندازها ، نارنجک و موشک آر. بی . جی را در مناطق دمشق، حمص و درعا کشف کردند.
سانا نوشت که نیروهای ارتش در روز 20 مارس (چهارشنبه 29 اسفند) نیز یک دستگاه خودرو حامل 358 کیلو گرم حشیش و 600 هزار قرص کپتاگون را که تروریست ها از آن برای اعتیاد عناصر خود استفاده می کردند ، در استان درعا کشف کردند.
برخی آثار باستانی مسروقه نیز در این استان از سوی نیروهای نظامی ارتش سوریه کشف شده است.
در هفته های اخیر نیروهای سوری به دنبال عملیات گسترده برای پاکسازی مناطق آزاد شده از دست تروریست ها موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات ساخت آمریکا ورژیم صهیونیستی شدند که در اختیار تروریست ها بوده و از آن علیه مردم و نیروهای سوری استفاده می کردند.
در جریان بحران هشت ساله سوریه 440 میلیارد دلار از سوی حامیان عربی، غربی و رژیم صهیونیستی برای حمایت از تروریست ها هزینه شد و در پایان نیز آنان شکست خوردند.
شبد**خاورم*1436*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه تروريست ها رژيم صهيونيستي آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد التمیمی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی تاکید کرد که این نیروها موفق شدند طی یک کمین منحصر به فرد در اطراف روستای المبدد واقع در شرق تلال حمرین در استان صلاح الدین ۲ عنصر داعشی را به هلاکت برسانند.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از به دست آمدن اطلاعات دقیق و شناسایی محل نفوذ عناصر تروریست صورت گرفت.

التمیمی اضافه کرد: کمین نیروهای حشد شعبی در روستای المبدد ضربه دیگری به پیکره تشکیلات تروریستی داعش در منطقه حمرین وارد آورد.

نیروهای حشد شعبی طی ماه‌های گذشته تعداد زیادی از عناصر داعش را در جریان عملیات ضربتی خود به هلاکت رسانده‌اند.

فرماندهی عملیات بغداد نیز چندی قبل اعلام کرد که یک تروریست داعشی در جریان کمین نیروهای امنیتی عراق در منطقه الدوره واقع در جنوب بغداد شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، عملیات مذکور بعد از دریافت اطلاعات دقیق و در چارچوب طرح امنیتی ویژه نیروهای عراقی برای شناسایی مخفیگاه‌های عناصر تروریست صورت گرفت.

لازم به ذکر است که با وجود شکست تشکیلات تروریستی داعش در عراق هسته‌های زیرزمینی و مخفی این تشکیلات همچنان فعال بوده و هر از چند گاهی عناصر وابسته به آن دست به عملیات خرابکارانه در این کشور می‌زنند.

کد خبر 6085334

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها