Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله کُناری شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حدود سه هزار و 400نفر در این سالن ها اسکان داده شده اند و اکنون به دنبال استفاده از ظرفیت مساجد هستیم.
وی ادامه داد: بقیه مسافران نوروزی برای اسکان به مسجد جامع شهر بندرعباس ( مصلی ) و مسجد ناصری هدایت می شوند.
فرماندار بندرعباس اضافه کرد: امید می‌رود با توجه به فضای این 2 مسجد، نیازی به استفاده از سایر مساجد حسینیه ها و بقاع متبرکه بندرعباس نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان نیز گفت: یک هزار و 800 مسجد و حسینیه و بقاع متبرکه برای اسکان مسافران نوروزی در زمان بارندگی آماده شده است.
محمد طاهر گرایلی ش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش باران و احتمال جاری شدن سیلاب، این اماکن مذهبی برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار می گیرد.
بارندگی از شامگاه جمعه در هرمزگان آغاز شده و با توجه به پیش بینی ادامه بارندگی، 55 سالن سرپوشیده به منظور اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در سراسر استان درنظر گرفته شده که از این تعداد، 28 سالن در بندرعباس است.
بر اساس گزارش های رسمی ،861 هزار و 371 نفر از 28 اسفند تا 2 فروردین وارد هرمزگان شده اند که 540 هزار و 492 نفر آنان وارد بندرعباس شده اند.
3219/2094
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استفاده از ظرفیت اوقاف و امور خیریه بارش باران مسافران نوروزی مسجد جامع 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند