Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده عصر شنبه با همراهی شهردار بوشهر، رئیس و نایب رئیس شورای شهر بوشهر از ساحل بندر بوشهر بازدید و با گردشگران به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات آنها را بررسی کرد.

مهرداد ستوده در این بازدید با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه به گردشگران در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر اظهار داشت: سرکشی به نقاط مختلف استان به منظور بررسی و رفع مشکلات گردشگران در ایام نوروز مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساحل بوشهر، تعداد چادرها را کاهش داده‌ایم تا مردم بتوانند بهره بیشتری از ساحل ببرند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آمادگی برای میزبانی از تعداد بیشتری گردشگر را نیز داریم و امیدوارم تمام گردشگران، از حضور در استان بوشهر لذت ببرند و با خاطره خوبی استان را ترک کنند.

ستوده از رصد وضعیت هوا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: با همکاری هواشناسی، به طور مکرر وضعیت جوی را چک می‌کنیم و واحدهای امدادی و درمانی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ویژه در نقاط ساحلی در آماده‌باش هستند و در مواقع ضروری در کنار گردشگران هستند.

ستوده افزود: طبق مصوبه ستاد بحران، تمام مدارس استان باید در ایام تعطیلات بر روی گردشگران باز باشند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه کنند.

وی گفت: مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، خدمات رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ابراز داشت: تلفن تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی و فرمانداران باید در تمام ایام تعطیلات به موقع پاسخگو باشد.

در این بازدید، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و مدیران شهرداری نیز گزارشی از عملکرد شهرداری در زمینه خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی ارائه کردند.

کد خبر 4574452

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار بوشهر بوشهر شورای شهر بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، شرکت مادریدی هالو اسپیس (Halo Space) در حال برنامه‌ریزی پرواز‌های تجاری فضایی است و قصد دارد به مسافران مشتاق گردشگری فضایی شرایطی معادل گلمپینگ (شرایط لوکس گردشگری) ارائه دهد و به‌جای لباس‌های فضایی تنگ که در اختیار گردشگران به جهت حفظ امنیت آنها قرار داده می‌شود، کپسول تحت فشار این شرکت که به یک بالون پر از هلیوم متصل است، شرایط مشابه اما همراه با آسایش را برای آنها فراهم می‌آورد و علاوه‌براین، صندلی‌های چرخان راحت، پنجره‌های عریض و مجموعه‌ای از غذا‌های متنوع و خدمات خوب را ارائه می‌دهد.

این شرکت مستقر در اسپانیا از طرح کپسول ۳.۹ تنی در رویدادی در لندن رونمایی کرد و گفت که امیدوار است عملیات تجاری خود را در سال ۲۰۲۶ آغاز کند.

برخلاف شرکت‌های گردشگری فضایی زیرمداری مانند ویرجین‌گلکتیک و بلو اوریجین، این شرکت مسافران را به اندازه‌ای بالا نمی‌برد که بی‌وزنی را تجربه کنند. این پرواز یک پرواز نسبتاً آرام است و شش ساعت طول می‌کشد که تقریباً چهار ساعت از آن در استراتوسفر در حدود ۲۲ مایل (۳۵ کیلومتر) بالاتر از سطح زمین سپری می‌شود. در این نقطه مسافران می‌توانند سیاهی ستاره‌ای فضای بالا و همچنین انحنای سیاره را که در جو زیر پایشان پوشانده شده است را تماشا کنند.

کارلوس میرا، مدیر عامل شرکت مذکور در کنفرانس مطبوعاتی گفت: به گفته فضانوردان تجربه تماشای سیاره از بالا واقعاً چیزی منحصر به فرد و خارق العاده است و برای تجربه آن نیازی نیست تمام فضا گشت‌زنی شود. تا سال ۲۰۳۰ یک هزار نفر تجربه سفر فضایی با بالون را خواهند داشت.

کپسول‌های طراحی شده این شرکت هالو اسپیس با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ارتباطی، امنیتی و اکولوژیکال، به مسافران امکان می‌دهد تا تجربه‌ای فوق العاده از زندگی در فضا را تجربه کنند.

از آنجا که استفاده از فضای خلاء برای اقامت توریستی هنوز توسعه نیافته، شرکت مادریدی هالو اسپیس به عنوان یک پیشتاز در ارائه تجربه‌های بی نظیر فضایی برای علاقمندان به ماجراجویی و تجربه‌های نو ظاهر شده است. این طرح یک قدم مهم در جهت توسعه فضای گردشگری است و آینده‌ای روشن و موفق برای این صنعت را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین