Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:23:18 GMT

اسکان 5 هزار نفر در امامزاده‌های خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۶۹۴

اسکان 5 هزار نفر در امامزاده‌های خراسان‌شمالی

حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب در شهرستان مانه و سملقان حدود دو هزار نفر در امام زاده جعفر (ع) سیاه دشت و امام زاده عبدالرحمان (ع) روستای خرق این شهرستان اسکان یافتند.
وی افزود: بیش از یک هزار و 500 نفر نیز در امامزاده‌های شهرستان شیروان و یک هزار نفر نیز در امامزاده سید اسماعیل (ع) و یکی از مساجد شهرستان بجنورد و تعدادی دیگر نیز در سایر شهرستان ها پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسوده یادآورشد: این در حالی است که از ظرفیت تعدادی از مساجد و بقاع متبرکه که برای اسکان اضطراری مردم در مواقع بحران آماده سازی شده بودند نیز استفاده شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این املکن هشت امامزاده شاخص در مسیر ورودی تا خروجی استان از قبیل امامزاده سید عباس، سید اسماعیل بابا امان و ایوب نبی در بجنورد، حمزه رضا و عبدالرضا در شیروان نیز که دارای زائرسرا هستند برای اسکان زائران و مسافران اختصاص یافت.
انتهای پیامپیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اسکان نوروزی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد