Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طرح آماده باش نوروزی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی و در واحد‌های بیمه‌ای با ارائه خدمات مربوط به دفترچه‌های درمانی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، بیمه شدگان محترم در زمان مسافرت دفترچه درمانی خود را همراه داشته باشند و در صورت نیاز برای تمدید اعتبار آن اقدام کنند.

فعالیت مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی مطابق با روال همیشگی تداوم خواهد داشت و متناسب با تعداد مسافران نوروزی هر استان، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان واحد‌های درمانی از طریق رسانه‌های محلی و نصب پلاکارد در سطح شهر و بخصوص ورودی‌های شهرها، اطلاع رسانی می‌شود. مدیران درمان و روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز در طول زمان اجرای طرح آماده باش نوروزی به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت کامل خواهند داشت.

ارائه خدمات مربوط به دفترچه‌های درمانی در واحد‌های بیمه‌ای این سازمان تداوم دارد و تمامی کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین اجتماعی در ایام نوروز خدمات مربوط به دفترچه را مطابق با مقررات و ضوابط جاری ارائه خواهند داد.

در شعب فاقد کارگزاری نیز در هر شهر یا شهرستان شعبه‌ای به عنوان ستاد ارائه خدمات دفاتر درمانی تعیین و خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوروز تامین اجتماعی دفترچه بیمه خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان