Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبی‌سافت یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ و قدیمی در حوزه ساخت بازی‌های رایانه‌ای بوده که هر ساله با انتشار چند بازی رایانه‌ای برای اکثر کنسول‌ها درآمد بالایی را کسب می‌کند، اما امسال به نظر می‌رسد نتوانسته است درآمد مورد نظرش را از طریق فروش بازی‌ها به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین گزارش مالی یوبی‌سافت که در ۱۴ فوریه منتشر شده است، مشخص شد، چندین بازی با امتیاز بالای ۸ از ۱۰ توسط استودیو‌های شرکت یوبی‌سافت ساخته شده و باید قبل از پایان سال مالی ۲۰۱۹ این شرکت معرفی شده و تا مارس ۲۰۲۰ منتشر شوند. همچنین ممکن است برای جبران کسری بودجه ۳ یا ۴ عنوان بازی از این شرکت منتشر شود.

از آنجایی که یوبی‌سافت هر ساله قسمتی جدید از بازی‌های مشهور و پرطرفدار خود را منتشر می‌کند، انتظار می‌رود برای جبران کسری بودجه خود، قسمتی جدید از دو بازی محبوب Assassin's Creed یا FarCry را عرضه کند، همچنین احتمال دارد این دو عنوان، از بازی‌های ساخته شده و آماده یوبی‌سافت باشند. از طرفی نباید از سری موفق Watch Dogs نیز غافل شد چراکه طرفداران زیادی داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای یوبی‌سافت باشد تا درآمد خود را از این طریق بالا ببرد.

یکی دیگر از بازی‌هایی که یوبی‌سافت در حال ساخت آن است و توجه زیادی را به خود جلب کرده، بازی Beyond Good & Evil 2  است، اما با توجه به وضعیت مالی فعلی یوبی‌سافت و طولانی بودن زمان ساخت بازی‌های رایانه‌ای انتظار نمی‌رود این بازی تا مارس ۲۰۲۰ آماده و منتشر شود.

همچنین امکان این نیز وجود دارد که یوبی سافت به شخصیت‌های قدیمی‌تر خود که مدت‌هاست از آن‌ها استفاده نکرده مثل Rayman یا Prince of Persia سری بزند و از این فرنچایزها برای بازی‌های جدید خود استفاده کند تا شاید از این طریق بتواند با ایجاد حس نوستالژیک و مرور خاطرات گیمر‌های قدیمی‌تر از این شخصیت‌ها هم درآمد کسب کند.

بیشتر بخوانید: امکان بازگشت عنوان Syphon Filter وجود دارد

انتهای پیام/

برنامه یوبی‌سافت برای سال ۲۰۲۰ چیست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد زباله فضایی با خانه‌ای در فلوریدا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، مهندسان سازمان فضایی آمریکا تایید کردند، قطعه فلزی استوانه‌ای شکل به وزن حدود ۱ که بعدازظهر ۸ مارس (۲۹ روز پیش) روی سقف خانه‌ای در ناپل ایالت فلوریدا در آمریکا سقوط کرده مربوط به یک زباله فضایی از ایستگاه مداری زمین می‌شود.

یک محفظه ۲.۹ تنی که برای ارتقای باتری در ایستگاه فضایی بین‌المللی استفاده می‌شد، در مارس ۲۰۲۱ از این مرکز جدا شد. این قطعه به لحاظ وزن بزرگترین قطعه‌ای بود که تا کنون از این ایستگاه در مدار جدا شده و قرار بود بین ۷ و ۹ مارس ورود مجدد کنترل‌نشده‌ای به زمین انجام دهد و قطعه‌ای که به خانه فلوریدا برخورد کرده بخشی از یک پالت بوده که همراه با این محفظه رها شده بود.

این خانه، در شهر ساحلی ناپل، متعلق به الخاندرو اوترو است. وی اندکی پس از حادثه هشتم مارس، در پرسش و پاسخ دیگران توضیح داد تصور می‌کند شیء مرموز بخشی از یک زباله فضایی است.

بر اساس تحلیل جدید ناسا از این شی که در مرکز فضایی کندی فلوریدا انجام شد، حق با صاحب این خانه بود.

مقامات آژانس امروز در به روز رسانی اخبار این شئ نوشتند، بر اساس بررسی‌های صورت گرفته آژانس تشخیص داد که زباله سقوط کرده یک پایه از تجهیزات پشتیبانی پرواز ناسا است که برای نصب باتری‌ها بر روی پالت محموله استفاده می‌شود.

متخصصان ناسا افزودند، قطعه استوانه‌ای شکل آشغال فضایی از آلیاژ فلزی به نام اینکونل است و وزن آن ۱.۶ پوند (۰.۷ کیلوگرم) و ابعاد آن شامل ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) ارتفاع و ۱.۶ اینچ (۴سانتی متر) عرض می‌شود.

باتری‌های نیکل هیدرید پس از تحویل نسخه‌های جدید لیتیوم یونی به ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ارتقای منبع تغذیه، تخلیه شدند. 

مقامات ناسا در به روز رسانی امروز گفتند، انتظار می‌رفت پالت و باتری‌ها به طور کامل در جو زمین بسوزند، اما این اتفاق نیفتاد و به عنوان یک موضوع مهم مورد بررسی قرار میگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد زباله فضایی با خانه‌ای در فلوریدا
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • هشدار دکلان رایس به منچسترسیتی: هنوز تمام نشده!
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد